AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #1 Skrevet 5. januar 2024 Er så drittlei av snø og kulde, og ensomme stunder i senga. Har så lyst å komme meg bort. Noen som har tips til reisemål i varmere strøk og hvor damene er ekstra lette på tråden? Ps IKKE interessert i prostitusjon. Det er forkastelig og ulovlig. Mann, 48 Anonymkode: bf117...c2a 1
. Anonym. Skrevet 5. januar 2024 #2 Skrevet 5. januar 2024 (endret) Thailand India Endret 5. januar 2024 av . Anonym.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #3 Skrevet 5. januar 2024 Knulle skandinaviske på Granka, de sprer lett beina etter litt alkohol. Slik er jo Norske kvinner stort sett. Anonymkode: dc7e8...af1 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #4 Skrevet 5. januar 2024 Damer er lette på tråden overalt om du er en topp 2% høystatus mann. Det tipper jeg du ikke er så da er egentlig svaret at ingen plass vil funke for deg om du vil ha noe som genuint vil pule degå Anonymkode: e707c...5c2 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #5 Skrevet 5. januar 2024 Tja man har jo kjente strøk som Reeperbahn og sånn men de sa du jo at du ikke ville ha. Anonymkode: 4ad51...408 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #6 Skrevet 5. januar 2024 Folk er kanskje mer glade og eventyr lystne på ferie, så et sted hvor det er populært at andre også drar på ferie? Anonymkode: 0fd67...0f3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #7 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er så drittlei av snø og kulde, og ensomme stunder i senga. Har så lyst å komme meg bort. Noen som har tips til reisemål i varmere strøk og hvor damene er ekstra lette på tråden? Ps IKKE interessert i prostitusjon. Det er forkastelig og ulovlig. Mann, 48 Anonymkode: bf117...c2a Skurrer litt her ja🙈 sex ferie men du tar "avstand" fra sex salg? Da burde du ikke bruke ordet sex ferie for det finnes ikke noe slikt med mindre du betale for det🤢 Hadde du spurt etter sted for party/uteliv noe annet.... Anonymkode: fd5b0...ab0 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #8 Skrevet 5. januar 2024 Tipper ayia napa, Ibiza eller magaluf er midt i blinken for deg. Anonymkode: ddd27...9f8
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #9 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Knulle skandinaviske på Granka, de sprer lett beina etter litt alkohol. Slik er jo Norske kvinner stort sett. Anonymkode: dc7e8...af1 Jepp ! Skandinaviske og bitiske modne damer på "husmorferie" på Granca og Lancarote er bankers. Får du ikke noe der, så må du gå i deg selv. Anonymkode: ba7ac...e07 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #10 Skrevet 5. januar 2024 Party og varme..Las Vegas! Anonymkode: f7a04...1aa
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #11 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skurrer litt her ja🙈 sex ferie men du tar "avstand" fra sex salg? Da burde du ikke bruke ordet sex ferie for det finnes ikke noe slikt med mindre du betale for det🤢 Hadde du spurt etter sted for party/uteliv noe annet.... Anonymkode: fd5b0...ab0 Btw Brasil😅 værsegod. Men ikke bli lurt å få deg kjæreste. Brasilianske damer er noe eget. 🙈😬 Anonymkode: fd5b0...ab0 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #12 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skurrer litt her ja🙈 sex ferie men du tar "avstand" fra sex salg? Da burde du ikke bruke ordet sex ferie for det finnes ikke noe slikt med mindre du betale for det🤢 Hadde du spurt etter sted for party/uteliv noe annet.... Anonymkode: fd5b0...ab0 Jo det gjør det. Kan kalle mandag for sex mandag om en vil også, om en har sex på en mandag. Det er ikke regler. Ts er en samtykkende mann, det burde vi være glade for. Samtykkende sex er bra. Anonymkode: 0fd67...0f3 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #13 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Skurrer litt her ja🙈 sex ferie men du tar "avstand" fra sex salg? Da burde du ikke bruke ordet sex ferie for det finnes ikke noe slikt med mindre du betale for det🤢 Hadde du spurt etter sted for party/uteliv noe annet.... Anonymkode: fd5b0...ab0 Ingenting som skurrer her. Har null interesse for sexkjøp og prostitusjon. Fullstendig turn-off og mitt moralske kompass forbyr meg mot å gjøre noe slikt. Mann, 48 Anonymkode: bf117...c2a 2 2
Påkrevd Skrevet 5. januar 2024 #14 Skrevet 5. januar 2024 USA, litt utenfor de største byene. Gud bedre. Det er bare å åpne kjeften med en eller annen form for europeisk aksent, så ser du beina på damene begynner å skjelve i løpet av sekunder. Ganske overraskende det eneste landet der jeg har kunnet plukke damer som det passet meg. Eller, ikke overraskende at det ikke skjer overalt, men overraskende at det gjelder akkurat USA😅😂 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #15 Skrevet 5. januar 2024 Påkrevd skrev (7 minutter siden): USA, litt utenfor de største byene. Gud bedre. Det er bare å åpne kjeften med en eller annen form for europeisk aksent, så ser du beina på damene begynner å skjelve i løpet av sekunder. Ganske overraskende det eneste landet der jeg har kunnet plukke damer som det passet meg. Eller, ikke overraskende at det ikke skjer overalt, men overraskende at det gjelder akkurat USA😅😂 Har ikke vært der, men virker som om USA har Europa fetisj ja. Anonymkode: 0fd67...0f3 1
Påkrevd Skrevet 5. januar 2024 #16 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Skurrer litt her ja🙈 sex ferie men du tar "avstand" fra sex salg? Da burde du ikke bruke ordet sex ferie for det finnes ikke noe slikt med mindre du betale for det🤢 Hadde du spurt etter sted for party/uteliv noe annet.... Anonymkode: fd5b0...ab0 Ferie må man jo betale for, men ikke nødvendigvis sexen. Det finnes flere steder innen en radius på noen timers reise der folk møtes for naturisme og voksenhygge, både inne og ute, og hyggen koster ikke et øre. Bl.a: https://www.swingersguiden.no/klubber-og-barer-i-cap-dagde/ https://www.metimeyoutime.com/travel/gran-canaria/gran-canaria-beaches/ 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #17 Skrevet 5. januar 2024 Påkrevd skrev (27 minutter siden): USA, litt utenfor de største byene. Gud bedre. Det er bare å åpne kjeften med en eller annen form for europeisk aksent, så ser du beina på damene begynner å skjelve i løpet av sekunder. Ganske overraskende det eneste landet der jeg har kunnet plukke damer som det passet meg. Eller, ikke overraskende at det ikke skjer overalt, men overraskende at det gjelder akkurat USA😅😂 Noen konkrete plasser? Var dette i varmere klima? Mann, 48 Anonymkode: bf117...c2a
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #18 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er så drittlei av snø og kulde, og ensomme stunder i senga. Har så lyst å komme meg bort. Noen som har tips til reisemål i varmere strøk og hvor damene er ekstra lette på tråden? Ps IKKE interessert i prostitusjon. Det er forkastelig og ulovlig. Mann, 48 Anonymkode: bf117...c2a Hadde du vært over 60 hadde du sklidd glatt inn på Granka. God temperatur og de slitne rullingsrøykende, vinsippende damene der tar til takke med all den staken de får. Som 48-åring kommer du sikkert til å få et hav av interesse fra de du også. Skal jeg gjette er du vel ute etter de damene som er i 20-årene og da blir det nok Thailand, India, Vietnam eller Kambodsja. Anonymkode: a26ac...f29 1
Fant80 Skrevet 5. januar 2024 #19 Skrevet 5. januar 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde du vært over 60 hadde du sklidd glatt inn på Granka. God temperatur og de slitne rullingsrøykende, vinsippende damene der tar til takke med all den staken de får. Som 48-åring kommer du sikkert til å få et hav av interesse fra de du også. Skal jeg gjette er du vel ute etter de damene som er i 20-årene og da blir det nok Thailand, India, Vietnam eller Kambodsja. Anonymkode: a26ac...f29 ...Filippinene,Indonesia,Hong Kong (Kina) - Ja stort sett hele ASIA utenom Singapore og Taiwan! Så var det Afrika........ Men dette var jo en....tråd. 1
Jdz Skrevet 5. januar 2024 #20 Skrevet 5. januar 2024 Påkrevd skrev (55 minutter siden): USA, litt utenfor de største byene. Gud bedre. Det er bare å åpne kjeften med en eller annen form for europeisk aksent, så ser du beina på damene begynner å skjelve i løpet av sekunder. Ganske overraskende det eneste landet der jeg har kunnet plukke damer som det passet meg. Eller, ikke overraskende at det ikke skjer overalt, men overraskende at det gjelder akkurat USA😅😂 Wow, finnes det virkelig et sted i verden hvor "norwenglish" er turn-on? Engelsk med bred norsk aksent er seriøst noe av det kleineste jeg hører. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå