AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #1 Skrevet 5. januar 2024 Er det noen som skjønner seg på kroppen min? Ca en av tre ganger jeg får orgasme får jeg ganske kort tid etter veldig vondt i endetarmen (?) Kan kjennes litt ut som ekstrem stor og ekkel forstoppelse, og den type vondt ender veldig ofte med at jeg besvimer. Kan også få den type vondt uten orgasme først, men da er det som regel faktisk en slags forstoppelse, eller hard avføring som klemmer på et eller annet punkt inni der som gjør at jeg besvimer. Hva er greia? Har noen andre det på samme måte? Anonymkode: 49cfd...921
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #2 Skrevet 5. januar 2024 Høres litt ut som smertene jeg av og til kunne få før i tiden rundt mensen, der det kjentes ut som noen stakk en kniv oppi rumpa mi og vred rundt. Har googlet meg frem til at det kan være proctalgia fugax (men aldri oppsøkt lege for det så er jo ikke sikker). https://telemarkendoskopi.no/clinic/endetarm/smerter-i-endetarmen-proctalgia-fugax.html Anonymkode: 359bd...a51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå