Gå til innhold

Hva er forskjellen på Reima og Reimatec??😳

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Reimatec har høyere vannsøyle og større pusteevne. Utover det må du Google navnene på dressene selv. 

Anonymkode: 67002...014

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Reimatec har høyere vannsøyle og større pusteevne. Utover det må du Google navnene på dressene selv. 

Men er de ikke samme firma/leverandør da? Hvorfor ha to navn??

Anonymkode: f0d2a...5d5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men er de ikke samme firma/leverandør da? Hvorfor ha to navn??

Er modellene som har forskjellig navn. Begge er Reima. 

Anonymkode: 3a14c...31e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Så rart at den med høyere vannsøyle og pusteevne er billigere da.

AnonymBruker
Skrevet

Her er en forklaring på Reima sine sider: https://www.reima.com/nb-NO/collections/reimatec (nederst på siden)

Men forklaringen er om mulig litt utdatert, for jeg syns ikke reima-tec er så tydelig og så mye brukt som det var tidligere

Anonymkode: 85f29...305

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gotland tåler lavere temperaturer etter hva jeg husker. Er ikke stor forskjell på de egentlig. 

Anonymkode: 3a14c...31e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan slå opp dressene på reima sine nettsider, så lese egenskaper. De lager mange forskjellige dresser. Før var det reimatec som gjaldt, da holdt barnet seg tørr og varm. Tror de ikke bruker den benevnelsen lengre.

Anonymkode: 3e5ab...533

AnonymBruker
Skrevet

Før var det Reima, ReimaTec og ReimaTec+. Alt av egenskaper og kvalitet ble bedre og dyrere fra Reima og opp mot +. 

Nå har de nok et mye større utvalg enn for 5-10år tilbake, og alt heter vel mer bare Reima, også har hvert enkelt plagg eget navn, også står kvalitet/egenskaper deretter. Som mange her har skrevet; gå inn på Reimas nettside og les. Man kan også krysse ut hvilke egenskaper/kvalitet du søker etter, så kommer kun det utvalget opp. 

Skal ikke være så vanskelig å finne ut av ;)

Anonymkode: b5dc2...e4e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Før var det Reima, ReimaTec og ReimaTec+. Alt av egenskaper og kvalitet ble bedre og dyrere fra Reima og opp mot +. 

Nå har de nok et mye større utvalg enn for 5-10år tilbake, og alt heter vel mer bare Reima, også har hvert enkelt plagg eget navn, også står kvalitet/egenskaper deretter. Som mange her har skrevet; gå inn på Reimas nettside og les. Man kan også krysse ut hvilke egenskaper/kvalitet du søker etter, så kommer kun det utvalget opp. 

Skal ikke være så vanskelig å finne ut av ;)

Jeg finner ikke reimatec Gotland på hjemmesiden, kun reima gotland, men jeg finner den på andre salgssider. 

Og på tester er det reima gotland som står oppført som god småbarnsdress, så lurer på om jeg får det samme om jeg kjøper reimatec Gotland. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det er en eldre modell. Så prisforskjellen er egentlig bare inflasjon.

Anonymkode: cfe0a...16f

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg finner ikke reimatec Gotland på hjemmesiden, kun reima gotland, men jeg finner den på andre salgssider. 

Og på tester er det reima gotland som står oppført som god småbarnsdress, så lurer på om jeg får det samme om jeg kjøper reimatec Gotland. 

Kjøper du fra andre nettbutikker, så kan det være en eldre modell de har inne. Reima sine sider har jo de nyeste modellene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...