AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #1 Skrevet 5. januar 2024 Har nettopp skaffet en fin barnevogn brukt. Lukter helt ok og ingen tegn til mugg etc. Men jeg vil likevell vaske den grundig for sikkerhets skyld. Hva slags vaskemiddel bør jeg bruke for barnets skyld + for å være sikker på at eventuelt mugg eller andre ting blir borte? Jeg har vurdert zalo, og noen anbefalte biotex til meg. Mye av trekkene kan taes av og vaskes i maskin, men det er deler som ikke kan det og de vil jeg gjerne rense så godt som mulig i tilfelle mugg etc. Anonymkode: 19bdf...4b2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #2 Skrevet 5. januar 2024 Plumbo desinfeksjonsspray anbefaler jeg😊 Anonymkode: 56f44...d44
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #3 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har nettopp skaffet en fin barnevogn brukt. Lukter helt ok og ingen tegn til mugg etc. Men jeg vil likevell vaske den grundig for sikkerhets skyld. Hva slags vaskemiddel bør jeg bruke for barnets skyld + for å være sikker på at eventuelt mugg eller andre ting blir borte? Jeg har vurdert zalo, og noen anbefalte biotex til meg. Mye av trekkene kan taes av og vaskes i maskin, men det er deler som ikke kan det og de vil jeg gjerne rense så godt som mulig i tilfelle mugg etc. Anonymkode: 19bdf...4b2 Man vasker ikke bort mugg i en vogn som babyen skal sove i🙄 Men du kan vaske vognen med sitron såpe. På stell… Bruker den til alt, klær, sengetøy , tepper, bamser, sminkekostene mine, vognen, sofaen, spisestolene😅 Anonymkode: 02439...467
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå