AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #1 Skrevet 5. januar 2024 Jeg venter mitt andre barn. Min første var var og er veldig søt og vakker og har et rolig og fattet ansiktsuttrykk. Venninnen min fikk barn for noen måneder siden og babyen hennes har så rart ansiktsuttrykk! Det er ikke første gang jeg ser det, men lurer på hvorfor noen babyer er sånn. De ser liksom konstant forbløffet ut, eller strenge og bare sitter og glor intenst. Jeg finner ikke noe bilde akkurat nå, men kjenner at jeg blir litt bekymret for andremann. Jeg sleit med å få morsfølelse for min første i starten (kolikkbaby), men hun var så søt at jeg ikke kunne la være å kjenne kjærlighet til henne. Hva om andremann får et av disse merkelige ansiktsuttrykkene og jeg ikke klarer å kjenne meg knyttet til barnet? Anonymkode: f759b...c8e
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #2 Skrevet 5. januar 2024 ….hva om barnet ditt får en skade under fødsel? Hva om barnet ditt eller du dør i fødsel? Beklager, men jeg klarer ikke ta deg seriøst. Anonymkode: 21990...2e0 8 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #3 Skrevet 5. januar 2024 Det er ikke bare det at venninnen din sin baby ikke smiler til deg og har ikke det samme samspillet med deg? Mange små ser jo litt strengt på fremmede. Men jada, noen babyer er penere enn andre. Vi blir glade i dem likevel altså, også de som ser ut som sinte poteter. Min baby er ikke vakker med sin rare munkesveis, men søt og veldig blid og trivelig. Anonymkode: dfbe6...e80 3
Fame Skrevet 5. januar 2024 #4 Skrevet 5. januar 2024 krise Min baby har noen morske øyenbryn innimellom, hun er verdens vakreste allikevel. Andre kommenterer også hvor pen hun er selv om hun kan se litt sur ut. Det har da ingenting å si 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #5 Skrevet 5. januar 2024 Min andre sønn gikk under kallenavnet «den gamle apemannen» fra han var nyfødt og til sånn 3-4 måneder. Han så helt ut som en krysning mellom en gammel mann og en sjimpanse, tenk neandertaler. Fortsatt det nydeligste jeg har sett ❤️ Anonymkode: 1970d...af6 3
Gjest takinova Skrevet 5. januar 2024 #7 Skrevet 5. januar 2024 (endret) De som ser strenge ut VET noe om de de ser strenge ut mot. De er fortsatt i den fasen hvor reinkarnasjonen ikke helt har sluppet taket. Så hen sitter nok der og tenker over deg som person. Endret 5. januar 2024 av takinova
anonym111111 Skrevet 5. januar 2024 #8 Skrevet 5. januar 2024 (endret) Synes kanskje ditt valg om å få et barn til ikke var det beste, når babyens ansiktsuttrykk er det du bekymrer deg over. Håper for barnets skyld at det blir friskt og får et utseende du klarer å elske. Endret 5. januar 2024 av anonym111111 1 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #9 Skrevet 5. januar 2024 Synd at andre dømmer deg med en gang. Jeg tenkte akkurat det samme som du T/s men tørte ikke å si det til noen. Tanken var «hva hvis jeg synes mitt eget barn er stygg og jeg får ikke den mor-følelsen? Hva hvis jeg ikke får noe kjærlig-forhold til barnet?» Men jeg tror de fleste («sunne») mødre får nok hormoner og slik at de mener uansett deres barn er verdens søteste! Samme skjedde med meg, syntes mange andre var kanskje litt uheldig med første utseende, mens jeg er ekstrem heldig med mitt 😅 Senk skuldrene, dette ordner seg og du kommer til å bli forelsket i barnet ditt med en gang den ligger på magen din ❤️ Anonymkode: 8c798...072 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #10 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Synd at andre dømmer deg med en gang. Jeg tenkte akkurat det samme som du T/s men tørte ikke å si det til noen. Tanken var «hva hvis jeg synes mitt eget barn er stygg og jeg får ikke den mor-følelsen? Hva hvis jeg ikke får noe kjærlig-forhold til barnet?» Men jeg tror de fleste («sunne») mødre får nok hormoner og slik at de mener uansett deres barn er verdens søteste! Samme skjedde med meg, syntes mange andre var kanskje litt uheldig med første utseende, mens jeg er ekstrem heldig med mitt 😅 Senk skuldrene, dette ordner seg og du kommer til å bli forelsket i barnet ditt med en gang den ligger på magen din ❤️ Anonymkode: 8c798...072 De sinte potetene dømmer dere også. Anonymkode: 8eaf5...eb9 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #11 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De sinte potetene dømmer dere også. Anonymkode: 8eaf5...eb9 🥲 Har lyst å bli mor til en liten sinnt potet. Kanskje det har noe med mitt utsendet å gjøre, men har aldri trodd jeg ikke kunne vært glad i barnet mitt pga utsendet. Har vært bekymret for at barnet skal arve mine gener, så kvier meg for å få noen, vil ikke de skal ha komplekser som det jeg har. Men livet handler om mer. Anonymkode: 32538...05d 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #12 Skrevet 5. januar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er ikke bare det at venninnen din sin baby ikke smiler til deg og har ikke det samme samspillet med deg? Mange små ser jo litt strengt på fremmede. Men jada, noen babyer er penere enn andre. Vi blir glade i dem likevel altså, også de som ser ut som sinte poteter. Min baby er ikke vakker med sin rare munkesveis, men søt og veldig blid og trivelig. Anonymkode: dfbe6...e80 Det kan jo bare være at man er nokså programmert til at man syns sin egen baby er søteste i verden. De ligner på oss. De ser ut som oss. De kommer fra oss. Man tilbringer mye tid med den. Jeg vet ikke om mannen min var den kjekkeste akkurat i det jeg så han, men han er det nå Anonymkode: 21990...2e0 1
Fame Skrevet 5. januar 2024 #13 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synd at andre dømmer deg med en gang. Jeg tenkte akkurat det samme som du T/s men tørte ikke å si det til noen. Tanken var «hva hvis jeg synes mitt eget barn er stygg og jeg får ikke den mor-følelsen? Hva hvis jeg ikke får noe kjærlig-forhold til barnet?» Men jeg tror de fleste («sunne») mødre får nok hormoner og slik at de mener uansett deres barn er verdens søteste! Samme skjedde med meg, syntes mange andre var kanskje litt uheldig med første utseende, mens jeg er ekstrem heldig med mitt 😅 Senk skuldrene, dette ordner seg og du kommer til å bli forelsket i barnet ditt med en gang den ligger på magen din ❤️ Anonymkode: 8c798...072
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #14 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synd at andre dømmer deg med en gang. Jeg tenkte akkurat det samme som du T/s men tørte ikke å si det til noen. Tanken var «hva hvis jeg synes mitt eget barn er stygg og jeg får ikke den mor-følelsen? Hva hvis jeg ikke får noe kjærlig-forhold til barnet?» Men jeg tror de fleste («sunne») mødre får nok hormoner og slik at de mener uansett deres barn er verdens søteste! Samme skjedde med meg, syntes mange andre var kanskje litt uheldig med første utseende, mens jeg er ekstrem heldig med mitt 😅 Senk skuldrene, dette ordner seg og du kommer til å bli forelsket i barnet ditt med en gang den ligger på magen din ❤️ Anonymkode: 8c798...072 Ganske skremmende inkompetent mening du kom med på slutten der, det er faktisk ganske mange som ikke kjenner den forelskelsen og ubetingede morsfølelsen med en gang.. Anonymkode: 18f42...a24 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #15 Skrevet 5. januar 2024 Min baby har "resting bitch face", men hun er søt når hun smiler og ler og prater. Da hun var nyfødt så hun ut som en sint, gammel mann 🤣 Anonymkode: 941db...ee1 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #16 Skrevet 5. januar 2024 Alle synes at sitt eget barn er søtere enn andres! 😁 Anonymkode: c825f...e72
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #17 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det kan jo bare være at man er nokså programmert til at man syns sin egen baby er søteste i verden. De ligner på oss. De ser ut som oss. De kommer fra oss. Man tilbringer mye tid med den. Jeg vet ikke om mannen min var den kjekkeste akkurat i det jeg så han, men han er det nå Anonymkode: 21990...2e0 Ja, det er sikkert noe biologi og tilknytning inne i bildet Anonymkode: dfbe6...e80
Mezzosoprena Skrevet 5. januar 2024 #18 Skrevet 5. januar 2024 Du er bekymret for babyens ansiktsuttrykk???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå