AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #1 Skrevet 5. januar 2024 Mer spesifikt den delen som ligger mot Møllendal. Noen som har erfaringer? 🙂 Anonymkode: 2b05c...f2a
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #3 Skrevet 5. januar 2024 Følte meg aldri utrygg der. Ingen direkte ekle opplevelser, selv om jeg var en del sent ute. Men det var bråk utenfor, div tyverier hos oss og naboer og politiraid hos naboene. Jeg følte meg trygg, og trivdes godt. Men tipper andre kan føle det annerledes. Anonymkode: ab7e6...a54
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #4 Skrevet 5. januar 2024 Det var vil si det er et mindre trygt område. På hospitset i møllendalsveien 19 var det et drap i 2020. Mange rusavhengige som bodde der. Nå har kommunen overtatt bygget og det bygges midlertidig bolig for 8-10 pers. Også mye rus/psykiatri i området. Bare å google knivstikking og vold i ibsensgate og Michael krohns gate feks. Anonymkode: da6fe...241
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #5 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det var vil si det er et mindre trygt område. På hospitset i møllendalsveien 19 var det et drap i 2020. Mange rusavhengige som bodde der. Nå har kommunen overtatt bygget og det bygges midlertidig bolig for 8-10 pers. Også mye rus/psykiatri i området. Bare å google knivstikking og vold i ibsensgate og Michael krohns gate feks. Anonymkode: da6fe...241 Dette var jo mot Møllendal, ikke på løvstakk-siden. Og narkomane som stjeler finner du i hele området rundt sentrum. Anonymkode: 13f06...e32
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #6 Skrevet 6. januar 2024 Alle områder i Norge er trygge. Anonymkode: 00a8c...5ec 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #7 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle områder i Norge er trygge. Anonymkode: 00a8c...5ec Men noen er litt mindre trygge og ikke minst mindre trivelige. Bergen har områder med større sosiale utfordringer, hvor det fx ikke alltid er like trivelig som dame å gå hjem fra byen. Anonymkode: ad969...d45
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #8 Skrevet 6. januar 2024 Ja Kronstad er et trygt område, sentrumsnært og i stadig utvikling. Masse koselige kafeer/spisesteder, fine grøntarealer, gode kollektivforbindelser. Tenker du på å flytte his? Jeg har bodd på Kronstad i flere år, bare spør om du lurer på noe. Og til de over, Michael Krohns gate er ikke på Kronstad, og hospitset i Møllendalsveien er ingen fare for vanlige folk, jeg går forbi der hver dag uten noensinne å ha opplevd noe ubehagelig. Anonymkode: 400d0...32e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå