AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #1 Skrevet 5. januar 2024 Noen som jobber som regnskapsfører i offentlig etat eller har noen som helst peiling på innhenting av skattekort? Skatteetaten har lagt inn et høyere skattetrekk på årets skattekort enn det som jeg forventer å tjene. Har derfor lagt inn en endring i dag. Ser at arbeidsplassen min allerede har hentet skattekortet, men lurer på om det nye skattekortet mitt vil bli oppdatert slikt at arb.giver. trekker det oppdatert trekk og ikke det gamle? Får lønn den 12., så usikker på om de allerede har kjørt lønnen? Noen som vet? Anonymkode: 8d840...b5d
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #2 Skrevet 5. januar 2024 Ring lønningskontoret og spør. Anonymkode: d1b22...ce7
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #3 Skrevet 5. januar 2024 Bare spør dem om å innhente ny. Lønnen kjøres som oftest kun par dager før. Anonymkode: cc73b...92d
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #4 Skrevet 5. januar 2024 Hvis du har tabelltrekk spiller det ingen rolle om inntekten er anslått feil. Anonymkode: 4c099...e7f
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #5 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvis du har tabelltrekk spiller det ingen rolle om inntekten er anslått feil. Anonymkode: 4c099...e7f Men hva om du ønsker at de skal bruke tabell, men bruker prosent i stedet? Anonymkode: 4c3fa...e64
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #6 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men hva om du ønsker at de skal bruke tabell, men bruker prosent i stedet? Anonymkode: 4c3fa...e64 *men de bruker Anonymkode: 4c3fa...e64
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #7 Skrevet 5. januar 2024 Jeg kjører lønn for flere private selskap. Her får jeg beskjed fra altinn med en gang noen endrer skattekortet sitt. Da jeg jobbet med lønn i kommune, pleide lønn gjørers klar tidligst en til to dager før lønnskjøring. Anonymkode: a3ed6...7ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå