Gjest *Perser* Skrevet 8. november 2002 #1 Skrevet 8. november 2002 Jeg ville bare si at vi har kjøpt bordkortene, menyliste, invitasjonskortene, svarkort for invitasjonskortene, og nå skal vi bestille takkekortene her fra.. TRYKK HER Jeg anbefaler Johanna Wedding såå masse, de er veldig hjelpsom skikkelig god service, det er veldig rimelig + de har masse nydelig ting :D TA EN TITT DA VEL hmm lurer på om dette her blir slettet siden man ikke har lov å reklamere, men alikvel da.... jeg synes de fortjenner (og vel så det) å bli reklamert for!
HMSP Skrevet 8. november 2002 #2 Skrevet 8. november 2002 Bare litt praktisk info: At dere linker til butikker er greit. Det er egen-reklame (jeg reklamerer for meg selv og noe jeg selger) som ikke er lov. Selvfølgelig er det mange grensetilfeller, men det er hovedregelen på dette punktet. moderator
Gjest Tiit Skrevet 17. november 2002 #3 Skrevet 17. november 2002 Jeg så et annet sted bilder fra bryllupet ditt. Du var nydelig...!! Og så en så kjekk mann da!! Nå lurer jeg på om det ble slik at søsteren din brukte sin brudekjole i ditt bryllup. Jeg husker at du skrev om det tidligere, og at du fikk mange tilbakemeldinger på det. Det er ei stund siden jeg var innom her, så jeg vet ikke om du har skrevet om det tidligere. Bare lurte litt på hvordan det ble, jeg....
Gjest *Perser* Skrevet 17. november 2002 #4 Skrevet 17. november 2002 Å så rart at du husker det hihi må le litt også Jeg og hun snakket skikkelig om det, så hun ombestemte seg etter praten.. så det var jo godt at det endte slik, ellers så hadde det sett veldig dumt ut.... Ble litt paff da at noen husket det enda...... :smile: Tusen takk ellers :oops: Kos og klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå