AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:14 #101 Skrevet mandag kl 07:14 Jeg: gift mann... For noen år siden kom jeg i kontakt med ei jente på ca 18 år, vi traff hverandre aldri. Jeg var vel som en suggerdaddy for henne. Vi skrev om alt mulig med hverandre. Jeg spurte aldri etter noen nakenbilder. Men én dag var hun på shopping og sendte meg melding om jeg ville se hva hun skulle kjøpe.. Jeg var på jobb. Hun prøvde både undertøy og mange andre klær. Filmet alt og sendte til meg. Hun lurte på om jeg blei kåt.. Jeg har aldri vært så kåt før.. en tøff dag på jobben må man si. Jeg betalte nesten alt, og begge var fornøyd. 😅 Anonymkode: 8091b...021
BlackSunshine Skrevet mandag kl 07:19 #102 Skrevet mandag kl 07:19 Når kona bare gjør hverdagslige ting i tights 🙂 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:21 #104 Skrevet mandag kl 07:21 Jeg er veldig visuell, men tenner sjeldent på ting jeg ser der og da. Jeg tenner av å fantasere om sex. Og jeg tenner av klining og forskjellige typer berøring. Kvinne Anonymkode: 86ebf...7bd 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå