AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #61 Del Skrevet 29. juli 2024 Jeg er mann. Blir tent og kåt av sommer sol og varme dager. Kvinner i flotte sommerkjoler eller bikini. Tennes av å se mye hud men ikke alt, så kan jeg fantasere selv om resten. Anonymkode: 6db4f...3d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 29. juli 2024 #62 Del Skrevet 29. juli 2024 Blir varm i ansiktet bare av å tenke på å bli håndtert litt av en øm og kjærlig mann. En mann som viser meg at han har lyst på meg. Han dytter meg kanskje inntil en vegg, kliner med meg, mens han knar meg litt på rumpa. Kysser meg ømt, intenst og deilig, småbiter meg litt på leppa. Så kysser han meg på halsen, mens han holder meg fast inntil seg. Han ildner meg enda mer opp da jeg kjenner skjegget og barten hans som føles ru mot min silkemyke hud. Mannfolk som har yrke som elektriker, bonde eller bilmekaniker. Enn typisk arbeidskar med store og rue hender. Mannfolk som vet hva man skal gjøre bak et ratt. Er et eller annet som er ekstremt sexy med å se en mann i en stor kjøredoning som traktor, lastebil, trailer osv. Og ikke minst; Å se på armene hans, mens han kjører......... Armer er pent 😍 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 29. juli 2024 #63 Del Skrevet 29. juli 2024 40+ småfeit og melkehvit norsk kvinne får fart på fantsien ja..😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #64 Del Skrevet 29. juli 2024 Femdom, findom, Joi. Anonymkode: 3b9f4...c3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 30. juli 2024 #65 Del Skrevet 30. juli 2024 Kvinnekroppen ansiktet hennes, langt hår Rumpe og midje kvinnehofter brystene tanken på hennes våte med meg i 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #66 Del Skrevet 3. august 2024 Outlander Anonymkode: cfefd...1d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
copro Skrevet 5. august 2024 #67 Del Skrevet 5. august 2024 Jeg blir kåt av Kvinner som tydelig viser og eller sier de må på do. Å få være med dem på do eller få være doen deres. Slikke en Kvinne i fob med et do besøk, både før under og etter hennes do besøk er utrolig sexy og rennende. Bare så synd at mange kvinner ikke tør, men jeg vet flere liker tanken på en slik setting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #68 Del Skrevet 9. august 2024 Litt tabu, men tanken på mye eldre menn. Hendene hans overalt. Aldersforskjellen. Anonymkode: 76917...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #69 Del Skrevet 9. august 2024 Kommer som Lyn fra klar himmel…🤷🏼♂️😎 Anonymkode: 39b05...24f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #70 Del Skrevet 9. august 2024 Kjæresten min tenner meg mer enn noe annet. Hun er i mine øyne utrolig pen og sexy, vi har en veldig god kjemi og kommuniserer godt. Vi begge liker fysisk og mental nærhet i form av kosing, klemming, kyssing og gode samtaler om alt mulig. Vi stryker på hverandre når vi går forbi og ser hverandre gjennom dagen, har en fin åpenhet og trygghet sammen. Summen av dette er at vi slapper av sammen, ler mye sammen, tenner hverandre og har god sex når begge ønsker det. M48 Anonymkode: 70c31...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #71 Del Skrevet 9. august 2024 Stringtruser og invitasjon med nakenbilde😇 Anonymkode: d2cd7...b41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 9. august 2024 #72 Del Skrevet 9. august 2024 HegeMarie skrev (På 20.7.2024 den 9.50): Kan bli tent bare av å være på en strand med mange kjekke menn i shorts. Og toppløse jenter med nesten ingenting som forsvinner opp i rumpa. Sandvolleyball. Trenger noen bad da. Herlig🫶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå