Gå til innhold

Hva gjør deg kåt?

Kryneren

Anbefalte innlegg

Skal forbausende lite til.. det er igrunn nok å høre at hun drar ned glidelåsen på buksa🤭 et kyss under øret.. hvisking i øret.. kan til og med få orgasme av å høre på hennes godlyder, uten å ha den innom kanten..

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.1.2024 den 11.44):

Det er trygghet, som er nøkkelen for nærhet for kvinner. 

Så når en mann, er rolig, betryggende, selvsikker og målrettet. Flink til å lese våre signaler/oppmerksom, oppvartende og stødig etc... Da, blir vi kåte! (Ja, om vi liker deg da). 

Hehe… joda. Ta deg en tur på byen som mann, for å sjekke damer, med fokus på å få dem til å føle seg trygge. Se hvor mye napp du får… 😂

Anonymkode: 520b2...938

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Master1 skrev (På 5.1.2024 den 16.16):

Er sannsynligvis overpotent eller no...

Det skal ikke mer til enn å se sporene av en damesykkel i nysnøen det......

Knallhard på ett blunk..

Skratter

Mvh

M@ster

Hvordan ser damesykkelspor ut?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Deilige jenter med langt hår og sexy kjole på.

Anonymkode: c48c3...099

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kvinner i skjørt/kjoler og nylon strømpekledde ben, det er både vakkert og sexy.....det tenner mange menn vet jeg.

Anonymkode: 58f27...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har aldri blitt kåt bare av å se på en fyr eller dame. 

Direkte henvendelse av seksuell art kan fungere hvis fyren er kjekk. 

Også en streng mann eller tanken på et polyliv. Tanken om polyliv med kjekk streng mann også. 

Tanken om å være naken renholdshjelp etc..

K i 40 åra

Anonymkode: f6ef3...ebf

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HegeMarie

Kan bli tent bare av å være på en strand med mange kjekke menn i shorts.

Og toppløse jenter med nesten ingenting som forsvinner opp i rumpa.

Sandvolleyball.

Trenger noen bad da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner mest på min mann. Det har jeg alltid gjort.

Har aldri vært utro.

Når det gjelder fantasier så kommer de av seg selv, siden jeg jobber som lærer i videregående skole. 

Har fantasier om noen av jentene jeg er klasseforstander for. 

Men det er en tykk mur mellom disse fantasiene og hva jeg faktisk ønsker å gjøre.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenner på å tenke på sex, spesielt tanken på å bli fista, analsex eller kose meg med vibratoren alene. Er godt gift, og mannen min er så sjukt god i senga så det holder å bare tenke på å ha sex med han. 
men fantaserer mye om å ha random sex med folk på fylla. Blir veldig kåt av det. Men tror det hadde skapt dårlig stemning så det forblir med fantasien. 
blir også kåt av å være nybarbert. 
Rundt eggløsning er det jo helt vilt, har sex flere ganger om dagen da haha

Anonymkode: 6fa91...a6d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir kåt av at ei jente stryker lett over buksesmekken min, da får jeg ereksjon med en gang. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.7.2024 den 9.41):

Har aldri blitt kåt bare av å se på en fyr eller dame. 

Direkte henvendelse av seksuell art kan fungere hvis fyren er kjekk. 

Også en streng mann eller tanken på et polyliv. Tanken om polyliv med kjekk streng mann også. 

Tanken om å være naken renholdshjelp etc..

K i 40 åra

Jeg blir kåt av at en kvinne stryker meg over buksesmekken, da får jeg ereksjon med en gang.  🙂

Anonymkode: f6ef3...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Mr.Anon skrev (På 5.1.2024 den 11.51):

bj7a0obygx051.jpg

Liker denne🙂

Anonymkode: 4dff7...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal ganske mye til. Blir ikke kåt bare av å fantasere. Blir heller ikke kåt bare av å se noen. Må være «stemning» for det.

Anonymkode: 06a20...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kryneren skrev (På 20.7.2024 den 6.54):

Hva slags konkurranser da, for eksempel?

Det kan egentlig være alt mulig. Alt fra kortspill, til bowling, håndbak fotball eller noe helt annet. Så lenge lagene er fordelt i guttene mot jentene, og jentene vinner 😁😍 det er noe med hele settingen der jentene slipper jubelen løs og guttene er helt sjokkerte og målløse som får det til å begynne å pirre skikkelig, og hvis jentene i tillegg begynner å erte Og gni det inn og fortelle hvor lett det var og hvor håpløs dårlig vi guttene var så ender det som regel i ereksjon 😜🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
robert90 skrev (6 timer siden):

Det kan egentlig være alt mulig. Alt fra kortspill, til bowling, håndbak fotball eller noe helt annet. Så lenge lagene er fordelt i guttene mot jentene, og jentene vinner 😁😍 det er noe med hele settingen der jentene slipper jubelen løs og guttene er helt sjokkerte og målløse som får det til å begynne å pirre skikkelig, og hvis jentene i tillegg begynner å erte Og gni det inn og fortelle hvor lett det var og hvor håpløs dårlig vi guttene var så ender det som regel i ereksjon 😜🙈

Det er litt fascinerende.  Det trenger ikke være noe direkte erotisk med nakne kropper som pirrer og tenner.  

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken på flere menn samtidig. Blir også kåt av at den andre er veldig kåt. Glad i å være submissive. Halsbånd og kjetting, litt lakk og lær duger veldig bra en gang i blant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han gir meg verdens varmeste smil fra hjertet sitt ❤️. Da kan jeg bli varm inni meg, og mo i knæra rett og slett. 

At han erter meg litt med blunking og flørting. Får jo bare lyst til å føre hånda hans under kjolen, og la han stryke på innsiden av låret til han kan kjenne hvor vått det er. Så om han smyger forsiktig to fingre inn, ja da er jeg solgt 😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...