AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #1 Skrevet 5. januar 2024 Jeg kjenner at kroppen ikke er med meg. Har en del muskulatursmerter. Jeg jobber i en butikk hvor sjefene jobber utrolig raskt. Jobber med sjefene rundt meg hele dagen. De ønsker effektivt raskt arbeid. Men jeg sliter med å holde meg oppe for å si det sånn. Prøver å jobbe raskt hele dagen. Men jeg sliter. Er det et krav om tempo i slikt type arbeid? Anonymkode: ae761...979
enkefru Skrevet 5. januar 2024 #2 Skrevet 5. januar 2024 En viss effektivitet er nok forventet ja... 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #3 Skrevet 5. januar 2024 Just now, Fjugur said: En viss effektivitet er nok forventet ja... Uffda. Jeg er nødt å ta det tempoet kroppen min takler. Jeg sliter mye med musklatursmerter. Men jeg forstår det slik at en viss type effektivitet er forventet. Anonymkode: ae761...979
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #4 Skrevet 5. januar 2024 Jeg jobbet tidligere i en dagligvarebutikk. Det var et krav om å holde et høyt tempo gjennom hele arbeidsdagen. Jeg slet også med muskelsmerter og hadde aldri noe overskudd etter endt arbeidsdag. Til slutt så orket jeg ikke mer og fikk meg ny jobb på et lager. Har det mye bedre nå. Finn deg noe annet!! Anonymkode: 74865...962 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #5 Skrevet 5. januar 2024 Just now, AnonymBruker said: Jeg jobbet tidligere i en dagligvarebutikk. Det var et krav om å holde et høyt tempo gjennom hele arbeidsdagen. Jeg slet også med muskelsmerter og hadde aldri noe overskudd etter endt arbeidsdag. Til slutt så orket jeg ikke mer og fikk meg ny jobb på et lager. Har det mye bedre nå. Finn deg noe annet!! Anonymkode: 74865...962 Jeg er i 40 årene. Har en del plager, og lurer på hvordan dette skal gå med effektivitet fremover. Må ligge meg ned etter endt arbeidsdag. Mye smerter i kroppen. Jeg burde nok se etter en jobb uten høyt tempo hele tiden. Bra du fikk deg en annen jobb. Jeg håper at det er mulig for meg også. Jeg har ikke helse til den jobben. Anonymkode: ae761...979
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #6 Skrevet 5. januar 2024 Ja det er det. Har aldri jobbet så intens og mange timer som da jeg var nestleder i en stor Meny i Oslo sentrum. Det er verdifull erfaring, men vanvittig slitsomt til tider. Derfor har jeg enorm respekt for de med lengre erfaring innen dagligvaren når jeg leser jobbsøknader. Det punktet alene kan ta de videre til intervju hos meg. Anonymkode: 82e90...e8f 1
enkefru Skrevet 5. januar 2024 #7 Skrevet 5. januar 2024 Har du nettopp startet i jobben? Det er mye som vil gå seg til også da... kroppen må vennes til. Viktig også å få strukket ut og tøyd litt innimellom - særlig de delene som belastes mest. Om du er fersk i jobben, er det ikke rart om du er dødsliten når du er ferdig, men ofte går det seg til
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #8 Skrevet 5. januar 2024 Uansett yrke er det krav om effektivitet. Bare i Norge kan folk ta seg råd til å se på seg selv som et bidrag i stedet for arbeidskraft Anonymkode: 9443d...9e2 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #9 Skrevet 5. januar 2024 Har du pratet med sjefen din om dette? Jeg jobbet mye tregere enn sjefen da jeg jobbet i butikk. I medarbeidersamtalen tok jeg på eget initiativ opp tempoet mitt om det var for dårlig. Da svarte sjefen at jeg var rundt gjennomsnittlig. Selv om jeg var tregere enn sjefen så var jeg ikke tregere enn de andre medarbeiderne. Butikkjobb er også litt sesongpåvirket. Det var mye høyere tempo rett før jul en det var i de andre månedene. Så kan være det blir roligere nå. I tillegg kunne det også være ulikt tempo etter når på dagen man jobbet. Når det er sagt når du sliter med muskulatursmerter så kan det jo være at du bør ha en jobb som er mindre fysisk tung. Anonymkode: 114c4...c96 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #10 Skrevet 5. januar 2024 Jeg har vært sjef i butikk, og hadde endel høyere temp enn de andre ansatte. Skal si millionlønna mi gjorde at ræva fikk fart. Anonymkode: 5d0d6...0ba 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå