AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #1 Del Skrevet 4. januar 2024 Litt mer enn andre filmer har gjort? Anonymkode: d7586...acd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #2 Del Skrevet 5. januar 2024 Oh, vanskelig vanskelig! Det kommer egentlig litt an på om du tenker på estetisk eller psykologisk gjenspeiling. Filmen som gjenspeiler meg mest estetisk er kanskje Fanny och Alexander, mens psykologisk er det nok Fitzcarraldo. Hva med deg? 😊 Anonymkode: 773a9...5dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #3 Del Skrevet 6. januar 2024 Jeg kjente meg i alle fall veldig igjen i The Grinch! Anonymkode: 81405...f11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #4 Del Skrevet 6. januar 2024 Stemningen med ensomheten i Lost in Translation snakker veldig til meg. Anonymkode: 8273e...79c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #5 Del Skrevet 7. januar 2024 Jeg kjenner meg veldig hjemme i The hours. Jeg vil ikke si at jeg er suicidal, det er bare noe med kvinnene og stemningen i filmen som "er meg". Anonymkode: d7586...acd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå