Gå til innhold

Single barnefedre bryr seg bare om kvinners funksjon i livet deres.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så lei single barnefedre som jakter på ny nyttig brikke til sin familiekabal..

Jeg driter i hvilke funksjoner menn med barn helst ser at en kvinne fyller. Det er ikke mitt familieliv og jeg leter etter en kjæreste, ikke en funksjon som skal gi meg ett enklere liv, selv.

For all del: kanskje man en dag i fremtiden får et felles liv, under samme tak, men man er ikke der når man skal forsøke bli kjent med noen og sjansen for at man blir sammen med noen man dater er lav.

Dere med med barn: hvorfor må dere gnåle så mye om ungene og hva de og dere selv trenger fra kvinner? Går det virkelig ikke an å ta sånt litt lenger nede i veien og konsentrere seg om ha det gøy og bli kjærester før man drar på med alt alvoret?

Anonymkode: 4cf40...837

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når man får barn, endrer de fleste fokus, både menn og kvinner.  Hva med å heller date barnløse menn, hadde ikke det passet dine behov bedre? 😊

Anonymkode: 80025...e3a

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Når man får barn, endrer de fleste fokus, både menn og kvinner.  Hva med å heller date barnløse menn, hadde ikke det passet dine behov bedre? 😊

Jo, det hadde det absolutt, men de som er barnløs skal typisk date 20-åringer enten fordi de vil ha barn eller fordi de mener  alder ikke betyr noe så lenge damen er småjenten..så..

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alle menn på tinder har barn.

Anonymkode: 446d9...f33

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Virkelig? Så det er vanskelig å møte menn uten? Ser etter å møte menn mellom 28-35, har alle på tinder i den gruppen barn også? Spørs sikkert hvor du befinner deg kanskje, kjenner jo mange menn uten barn enda. 

Anonymkode: 3cad4...ada

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jo, det hadde det absolutt, men de som er barnløs skal typisk date 20-åringer enten fordi de vil ha barn eller fordi de mener  alder ikke betyr noe så lenge damen er småjenten..så..

Ok? Nei, jeg skjønner at det ikke er så lett alltid - men løsningen er nok ikke å håpe at single fedre skal nedprioritere barna de allerede har heller… Jeg håper du treffer noen det klaffer med ❤️

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvordan kan dette stemme? Synes ikke jeg leser om annet enn alle de barnløse mennene i dagens samfunn 🙈

Skrevet

Tenker at det er helt naturlig, og for meg hadde det vært et enormt rødt flagg om ikke mannen satte sitt barn først. Min samboer har en sønn, og for meg var det faktisk ekstremt viktig at han var opptatt av sin sønn, fordi det forteller mye om han som far. Og selvfølgelig er det jo viktig at man går godt overens med barnet hans. I dag er jeg bonusmamma/stemor og vi lever et fint familieliv. 

Hvis ikke familieliv og barn er din greie, så ville jeg gått etter menn uten barn. Er de gode fedre velger de ikke deg over barna sine.

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg er så lei single barnefedre som jakter på ny nyttig brikke til sin familiekabal..

Jeg driter i hvilke funksjoner menn med barn helst ser at en kvinne fyller. Det er ikke mitt familieliv og jeg leter etter en kjæreste, ikke en funksjon som skal gi meg ett enklere liv, selv.

For all del: kanskje man en dag i fremtiden får et felles liv, under samme tak, men man er ikke der når man skal forsøke bli kjent med noen og sjansen for at man blir sammen med noen man dater er lav.

Dere med med barn: hvorfor må dere gnåle så mye om ungene og hva de og dere selv trenger fra kvinner? Går det virkelig ikke an å ta sånt litt lenger nede i veien og konsentrere seg om ha det gøy og bli kjærester før man drar på med alt alvoret?

Now do women… 🤣

AnonymBruker
Skrevet

Som singel barnemor tenker jeg og hva slags funksjon en mann kan ha i livet mitt, det vil jeg tro går begge veier? Kan godt bidra til å holde et hjem i orden om jeg får sex, selskap og hjelp med bil, hus osv. jeg. Tror det er ganske vanlig å tenke sånn når man har barn? 

Anonymkode: ae9f9...559

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Innlegget ditt oppsummert:

Du vil ha en fyr som ikke er opptatt av barnet sitt. Samtidig ser du for deg at du og denne mannen kanskje en dag skal få et felles barn. 

Lykke til med å få barn med en som ikke bryr seg nevneverdig om sine allerede fødte barn. Blir sikkert et glimrende farsemne for ditt barn, TS. ;)

Anonymkode: e8482...1c3

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Godt mulig det å finne en uten barn er best for deg. Jeg ville aldri i livet ha datet noen med barn fra før. Jeg ønsker hans fulle oppmerksomhet og kunn fokus på våre egne felles barn. Ingen eks som tror hun kan ha ett ord i bildet etc.

Anonymkode: 142e3...c00

• Liker 1
Skrevet

Mann med barn her! Har mine barn 50% og da har de full fokus, og forventer at ny partner forstår det. Men utover det planlegger jeg ikke partneren inn i det livet på lang tid. Nå har jeg møtt kun kvinner med barn fra før, da kvinner uten barn ofte leter etter en babylagemaskin(for å sette det på spissen) eller ikke har forståelse for barn. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Virkelig? Så det er vanskelig å møte menn uten? Ser etter å møte menn mellom 28-35, har alle på tinder i den gruppen barn også? Spørs sikkert hvor du befinner deg kanskje, kjenner jo mange menn uten barn enda. 

Tviler, iom at gjennomsnittsalderen for førstegangsfedre er over 32 år😅

Anonymkode: 5f2a5...ca3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Grunnen til dette er hun sikkert matcher med menn hun er veldig tiltrukket av og ser på som høy verdi. Siden de har høy verdi så har de gjerne barn fra før. For det var en kvinne tidligere som så det samme og fikk barn med han.

Anonymkode: 2ce36...3fb

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk på død og liv må date menn med småbarn. Er det ikke litt red flag at de ikke fikk det til å funke med barnemor? Og, om du ikke takler at en mann har barnet sitt som førstepri, så burde du date menn uten barn.

Anonymkode: 5f2a5...ca3

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.1.2024 den 23.38):

Det går da begge veier der. Kvinner leter is tørre grad etter mann med god inntekt og menn etter kvinner som kan funke som lim i familien (i stor grad det tredje skiftet). I mange tilfeller blir det vinn-vinn🙂

Anonymkode: dc63c...9bf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det ikke litt red flag at de ikke fikk det til å funke med barnemor?

Da er ca 45-50% av single menn ‘red flag’😅

Anonymkode: dc63c...9bf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Grunnen til dette er hun sikkert matcher med menn hun er veldig tiltrukket av og ser på som høy verdi. Siden de har høy verdi så har de gjerne barn fra før. For det var en kvinne tidligere som så det samme og fikk barn med han.

Anonymkode: 2ce36...3fb

Ok, jeg er ikke på Tinder, men kan man ikke merke av eller velge kun barnløse? Eller skrive det et sted? Så slipper man matche med de 😅

AnonymBruker
Skrevet

Om noen år blir dere erstattet av de kvinnelige robot partnerne

Anonymkode: cda15...d3f

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok, jeg er ikke på Tinder, men kan man ikke merke av eller velge kun barnløse? Eller skrive det et sted? Så slipper man matche med de 😅

Er en del som skriver det, eventuelt så ser man det på bildene. En jeg snakket med den gangen jeg var på Tinder skrev før daten at han hadde en liten datter, og at han forsto det dersom dette var en dealbreaker for meg. Veldig hyggelig av han å si ifra, spesielt med tanke på at det var en dealbreaker for meg å gå inn i ett forhold med noen som hadde barn fra før.
Så ja, det finnes høflige menn på Tinder som sier ifra at de har barn før man bruker tid på date etc.

Anonymkode: 142e3...c00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...