AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #1 Skrevet 4. januar 2024 Det er alltid noe. - Jeg skal drikke kaffe. - Sykt kaldt i dag!! - Har du sett dette eller!!? ( viser meg en sak på Vg.no - Idag har tiden gått fort!! - tror du det veldig kaldt i morgen!!? - Måtte bare do jeg!! - Skal bare ringe noen! I tillegg at ting veldig ofte er - Jævlig - Grusomt - Forferdelig - Alt rakner - Fantstisk - Vakkert - Altså det er en intensitet i dette som gjør meg sliten. Blir avbrutt mens jeg jobber. Flere som har en intens kollega som prater i vei hele tiden. Om helt uinteressante ting? Anonymkode: b30e5...e1d
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #2 Skrevet 5. januar 2024 Tror alt dette er veldig vanlig. Tror alle kollegaene mine har sagt alt dette siste uken 😅 nei, hvor interssant det er at kollegaen skal drikke kaffe eller gå do kan jo diskuteres, men litt avhengig av arbeidsplass kan det jo være greit og si ifra. Anonymkode: 97c32...7af 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #3 Skrevet 5. januar 2024 Gå do? Har vi begynt med det amerikanske go potty? Anonymkode: 05f69...4fc 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #4 Skrevet 5. januar 2024 Den kollegaen er meg det. Jeg har fått så mye kjeft for å gått på do uten å si fra osv. Levee med folk som skal kritisere det minste lille. Så etterhvert har jeg utviklet av seg selv , små korte beskjeder, så ingen treger å gå i taket for småting. Ikke noe du trenger å svare på, eller bry deg om. Det bare plopper ut Anonymkode: ecc83...aff 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #5 Skrevet 5. januar 2024 Har en sånn vi og. Det går non-stop, intens og skal også bryte inn i alle andres samtaler konstant. Null antenner. Slitsomt!!! Alle blir jo utslitt av vedkommende. Anonymkode: 308b1...288 1
katties Skrevet 5. januar 2024 #6 Skrevet 5. januar 2024 Jeg har hatt slike og har selv vært slik innimellom. Løsningen var alltid å si ifra at man trenger ro til å jobbe, og de fleste klarer da å være mer stille. 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #7 Skrevet 5. januar 2024 Har venninne som er sånn. Prater nonstop, på inn og utpust. Man slipper ikke til i samtalen. Etter to timer med vedkommende, er jeg sliten i tre dager etterpå. Vedkommende fikk sparken fra en jobb pga hun snakka for mye privat om seg selv til alle. Gebrokkent i tillegg, så man må anstrenge seg for å forstå hva som sies hele tiden. Anonymkode: 55ad5...b7f 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #8 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har venninne som er sånn. Prater nonstop, på inn og utpust. Man slipper ikke til i samtalen. Etter to timer med vedkommende, er jeg sliten i tre dager etterpå. Vedkommende fikk sparken fra en jobb pga hun snakka for mye privat om seg selv til alle. Gebrokkent i tillegg, så man må anstrenge seg for å forstå hva som sies hele tiden. Anonymkode: 55ad5...b7f Men det er jo noe helt annet enn det som beskrives i hi? Anonymkode: 97c32...7af
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #9 Skrevet 5. januar 2024 Alltid vært en kollega i jobbene jeg har hatt som bare ser sin egen navle. Har en sånn nå og, og det har endt opp med at jeg ikke gidder å ta kaffepause. Hun dominerer hele praten, kan sitte kanskje 10-12 rundt bordet og hun klarer på et fornuligvis å få oppmerksomheten mot seg. Er totalt uinteressant og jeg har overhodet ikke humoren hennes heller. Hun er rett og slett for mye! Det var nylig en artikkel om dette i Aftenposten. Tipset var blant annet å si til den som blir avbrutt av den plagsomme skravlekjerringa: Ja, du ble avbrutt… hva var det du skulle fortelle… eller du sa at… Anonymkode: b41b9...9ad
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #10 Skrevet 6. januar 2024 En sånn kollega har dessverre jeg også. Det er bare mindless prat om hvor mange grader det er, og ikke bare der vi arbeider heller. Men hun surfer rundt på yr.no eller what ever, og plaprer i vei om at det nå er det sånn vær DER eller DER eller DER og så videre. Alt fra Oslo til Kirkenes. Eller hvis hun leser en eller annen tåpelig blogg, eller artikkel fra en eller annen nettavis. Det er jo selvfølgelig aldri noen andre som faktisk er interesserte i dette tullet, bare fordi hun er det. Men hun driter en lang marsj i hvor irriterende alt dette tompratet hennes er for alle andre. Anonymkode: 847da...ce2 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #11 Skrevet 6. januar 2024 Du kan ikke endre andre, bare deg selv. I arbeidslivet må man lære å takle å omgåes folk man ikke nødvendigvis elsker. Jobb med dine egne reaksjoner og tanker rundt dette så skal det nok gå bedre. Anonymkode: 62434...2cf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå