AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #1 Skrevet 4. januar 2024 Får orgasme selv og når jeg bruker vibrator. Men er kåt som f. Anonymkode: 9a08a...f83
Chiyo Skrevet 4. januar 2024 #2 Skrevet 4. januar 2024 Jeg angrer ikke på min Womanizer. Jeg bruker den ikke så ofte, men jeg har en tendens til å glemme at jeg har leketøy. 😅 Jeg liker dette leketøyet veldig godt, men jeg kommer ganske fort. Det er ikke noe jeg bruker hvis jeg har tenkt å holde på en stund. ☺️
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #3 Skrevet 4. januar 2024 Nei, for rask og litt «amputert» orgasme, vil nesten ikke kalle det en orgasme en gang. Foretrekker den gradvise oppbygningen fra fingre/munn/penis. Womanizeren min gikk tom for strøm og vil ikke bli ladet opp igjen 😂 Anonymkode: b7f5b...578 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #4 Skrevet 5. januar 2024 Beste sex leketøyet jeg har prøvd men kommer ganske fort. Men kraftiger med den ja, enn orgasme uten Anonymkode: 5bc6f...fb4
Atle77 Skrevet 5. januar 2024 #5 Skrevet 5. januar 2024 Har kjøpt en womanizer til min kjære, og er ofte i bruk når vi er sammen. Den er bare komplettere en deilig opphisset sex helt i slutten. Orgasmen hennes blir kraftig og langvarig, noe jeg elsker å oppleve sammen med henne🥰 Hvor ofte er i bruk når jeg ikke er hjemme, det vet jeg ikke, men håper denne brukes hyppig når jeg er bortreist.😍
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #7 Skrevet 5. januar 2024 Nei, den er skikkelig oppskrytt. Er sikkert super for noen, men at den er løsningen for alle er bare tull. Anonymkode: d2665...f33 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #8 Skrevet 5. januar 2024 Kona fikk womanizer av meg, men den bruker hun veldig lite. Ifølge henne så var det rett, og slett ikke for henne. Men et lite vibrerende egg bruker hun ofte. Anonymkode: ff009...ecc 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #9 Skrevet 5. januar 2024 Jeg har satisfyer, og er veldig fornøyd 🤩 Gode, sterke orgasmer. Viktig å tenke sexy tanker selv også da! Orgasmen sitter i hodet 😉 Anonymkode: 14271...bda
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #10 Skrevet 5. januar 2024 Har motsatt erfaring enn andre i tråden. Womanizer tar laaang tid! Men orgasmen til slutt blir helt fantastisk. Anonymkode: 6797a...ca8
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #11 Skrevet 5. januar 2024 Får bedre orgasmer med «Lelo Enigma Dual Action». Er jo deliv det samme, men den har en innvendig del i tillegg til lufttrykk mot klitoris. Anonymkode: 43fc7...efa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå