AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #1 Skrevet 4. januar 2024 Har «alltid» kjøpt pinnekjøtt på halv pris etter nyttår for å ha til påske osv. I år har jeg ikke sett det på tilbud noe sted. Vært innom flere butikker, og det er masse igjen men til full pris.. Er det slutt på tilbud på dette..? 🧐 Anonymkode: a5382...e69
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #2 Skrevet 4. januar 2024 Her kommer det ikke på tilbud før etter påske, nettopp fordi mange skal ha det i påsken. Anonymkode: a8f23...1c7 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #3 Skrevet 4. januar 2024 Pinnekjøtt har lang holdbarhet, så kan ikke se hvorfor de skal selge dette til halv pris nå når det holder til sommeren. Mulig det er forskjeller rundt om i landet, men her på Vestlandet hvor jeg bor er det aldri pinnekjøtt til nedsatt pris på denne tiden. Her er det vanlig å spise pinnekjøtt i påsken også Anonymkode: ee71c...4fc
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #4 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Pinnekjøtt har lang holdbarhet, så kan ikke se hvorfor de skal selge dette til halv pris nå når det holder til sommeren. Mulig det er forskjeller rundt om i landet, men her på Vestlandet hvor jeg bor er det aldri pinnekjøtt til nedsatt pris på denne tiden. Her er det vanlig å spise pinnekjøtt i påsken også Anonymkode: ee71c...4fc Her jeg bor (Drammen) har det alltid kommet på halv pris rett over nyttår.. Anonymkode: a5382...e69 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #5 Skrevet 4. januar 2024 Det tok vel et par uker etter nyttår i fjor. Anonymkode: ef908...7fb
blåbærpai Skrevet 5. januar 2024 #7 Skrevet 5. januar 2024 Me for life skrev (2 minutter siden): Jeg har kjøpt til halv pris på Kiwi. Jeg og 1
Bloms Skrevet 5. januar 2024 #8 Skrevet 5. januar 2024 Husker det var halvpris i fjor i Bergen. Men i år har jeg ikke sett det på tilbud. Har vært innom mange butikker 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #9 Skrevet 5. januar 2024 Her har rema 1000 50 % nå dersom man har Æ-appen hverfall Anonymkode: c9155...c4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå