AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #1 Skrevet 4. januar 2024 Jeg ser på forumet på "Kjøpte meg nye klær i dag. Og da vil jeg at du skal se på bildene....?" Det kommer tydlig frem at den vil ikke kjøpe den kjolen når den er i den alderen osv. Så da er mitt spørsmål: Kan du finne bilde av en kjole som passe til de som er i: 20-åra 30-åra 40-åra 50-åra 60-åra 70-åra 80-åra 90-åra For kan vi ta en liten debatt rundt dette tema, og ikke minst hva som er kjærringstil, og hva som ikke er kjærringstil? Anonymkode: 04d98...b09 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #2 Skrevet 4. januar 2024 Du glemte 100-åra og 110-åra. Anonymkode: d7aa7...8fc
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #3 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): For kan vi ta en liten debatt rundt dette tema, og ikke minst hva som er kjærringstil, og hva som ikke er kjærringstil? Altså. Hvem bryr seg! Seriøst. Anonymkode: 4c71e...390
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #4 Skrevet 4. januar 2024 hei troll. Det er ikke mulig å si, for kjerring er mer enn kjolen.. Jeg kjenner pensjonister som kler seg mer moderne enn meg, og fjortiser som kler seg eldre enn meg. Så vil noen si at så og så kort etc ikke går på den alderen, eller at den blomstrete bestemorkjolen ikke går på den aldere, men har du det minste snev av sans for mote så vet du at begge deler går Anonymkode: 90654...f57
skreppamedleppa Skrevet 4. januar 2024 #5 Skrevet 4. januar 2024 (endret) Alt er kjærringstil, ingenting er kjærringstil. Det er bare et utrykk for å devaluere andres stil. Det vil alltid finnes noen som mener en kjole er kjerring uavhengig av hvordan kjolen er, uavhengig av butikk, merke, design og det handler lite om alder på vedkommende som skal bruke kjolen. Jeg tror en er veldig kjapp med å dømme andres smak i form av ord som "kjerring", "harry", "slutty" osv istedenfor å bare si -jeg synes ikke det var noe fint. Eller -ikke min stil... om en virkelig føler seg kallet til å dele sin mening om et antrekk.. Når noen spør som i de siste trådene her på underforumet. For det siste sier mer om den som skriver sin smak mens det første sier alt om andres smak, og det er langt mer sårbart å snakke om vår egen smak enn å dømme andres smak. En kan se det veldig lett i form av de to trådene "hva er det fineste antrekket du har sett i det siste" og "hva er det styggeste antrekket du har sett i det siste", det virker gøyere å gjøre narr av eller håne andres smak enn å stå inne for noe en selv synes er fint. Selv synes jeg f.eks at noen kan eie alle klær som den typiske kg brukeren ville betegne som kjerring og fremdeles ikke vise et hint av kjærringklær-stil. Mens andre igjenn utviser gjerne kjerringstil bare se ser på en blomstrete bluse. Men dog igjen, jeg er nok ikke den som er mest aktiv med å hive meg på de karakteristiske ordene som kjerring, harrytass, slutty hore osv. Jeg kan synes noe er for traust og kjedelig for min personlige smak men ut over det synes jeg det er en liten fengende debatt å delta på å devaluere andres smak bare fordi vi har anerledes smak. Endret 4. januar 2024 av skreppamedleppa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå