AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #1 Del Skrevet 4. januar 2024 Har de siste dagene hatt vondt/ubehag i bakside lår, på ene siden. Det stikker til når jeg beveger meg og når jeg bøyer benet..(sette seg ned/ta opp noe fra gulvet osv) Kan ikke huske å gjort noe spes, ikke merket hvertfall. Men kan det være noe sammenheng på vondt i ryggen? (har hatt litt smerter i ryggen som har kommet og godt litt siste 2-3 ukene) Er det best å bare prøve seg fram med trening eller burde man oppsøke fysio eller noe? Takknemlig for innspill 😊 K-35 Anonymkode: 36956...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #2 Del Skrevet 8. mars 2024 Dytter litt på denne ☺️ Anonymkode: 36956...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #3 Del Skrevet 8. mars 2024 2 mnd siden jeg skrev innlegget men fortsatt plaget 😩 ts Anonymkode: 36956...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #4 Del Skrevet 8. mars 2024 Har du ikke vært hos lege enda? Anonymkode: 9c7a0...51b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #5 Del Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du ikke vært hos lege enda? Anonymkode: 9c7a0...51b Nei 🫣 burde kanskje det men litt typisk om lege bare sender meg videre til behandler eller noe 🤷🏼♀️ Anonymkode: 36956...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #6 Del Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei 🫣 burde kanskje det men litt typisk om lege bare sender meg videre til behandler eller noe 🤷🏼♀️ Anonymkode: 36956...88e Har du gått sånn i flere mnd så må du få det sjekket 😊 Anonymkode: 9c7a0...51b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #7 Del Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du gått sånn i flere mnd så må du få det sjekket 😊 Anonymkode: 9c7a0...51b Takk for innspill ☺️ Det har vært litt til og fra men det kommer fort tilbake, så jeg tenkte jo om det var noe jeg kunne gjøre/ikke gjøre selv sålenge ☺️ får ordne time på mandag ☺️ Anonymkode: 36956...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå