AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #1 Del Skrevet 4. januar 2024 Jeg har en fantasi om at en mann suger, leker og maserer puppene til jeg får orgasme.. men jeg er usikker på om det er mulig ? Anonymkode: d9b78...58f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #2 Del Skrevet 4. januar 2024 Det er mulig Anonymkode: 590f1...300 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #3 Del Skrevet 4. januar 2024 Nor eg masserer puppene til dama får hun nesten orgasme, skal prøve meir nor hun er litt brisen så kanskje det går 😉 Anonymkode: 40aaa...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tent Skrevet 4. januar 2024 #4 Del Skrevet 4. januar 2024 Jeg som mann får tørre kroppsorgasmer når kona mi stimulere brystvortene mine med fingrene. Så da er det sikkert mulig for kvinner også👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #5 Del Skrevet 4. januar 2024 Ja, så klart. Anonymkode: 0ccd9...802 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 4. januar 2024 #6 Del Skrevet 4. januar 2024 Har fått det til med tidligere partner og jobber med å få det til med ny partner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #7 Del Skrevet 4. januar 2024 Det er fullt mulig. Klarte det med ei jeg var sammen med tidligere. Anonymkode: 5f6e8...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #8 Del Skrevet 4. januar 2024 Fjellmannover190 skrev (22 minutter siden): Har fått det til med tidligere partner og jobber med å få det til med ny partner! Ikke si det høyt, da skjer det ikke. Aldri sammenlign med eksen. Anonymkode: 13da4...f22 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 4. januar 2024 #9 Del Skrevet 4. januar 2024 36 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke si det høyt, da skjer det ikke. Aldri sammenlign med eksen. Anonymkode: 13da4...f22 Du kan nok være trygg, er ikke helt blokka! Men min nye er kåtere og villere enn min eks, selv om vi trenger å lære litt mer om hverandre før det blir topp. Og det er greit om hun ikke kommer av puppekos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #10 Del Skrevet 4. januar 2024 Mulig det funker for noen, men ikke for alle. Skal jeg være ærlig synes jeg det blir litt kjedelig i lengden når oppmerksomheten kun er rettet mot puppene. På grunn av størrelsen har både nåværende og alle tidligere partnere vært ekstremt fascinert og opptatt av puppene mine. Det har vært mye puppekos, for å si det mildt. I alle tilfellene har han vært mye nærmere å komme enn jeg. Anonymkode: 41b39...a04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 4. januar 2024 #11 Del Skrevet 4. januar 2024 Jeg har ikke fått orgasme av brystkos selv, men lest om folk som får det. MR-skanninger har avslørt at de samme nervebanene aktiveres når brystene kjærtegnes som når kjønnsorganene kjærtegnes. Så det er visst mulig. 😉 Jeg tror mye ligger i det mentale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #12 Del Skrevet 4. januar 2024 Tent skrev (2 timer siden): Jeg som mann får tørre kroppsorgasmer når kona mi stimulere brystvortene mine med fingrene. Så da er det sikkert mulig for kvinner også👍 Hvordan føles en tørr kroppsorgasme? Anonymkode: 77b7d...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #13 Del Skrevet 4. januar 2024 Ja, mange ganger. Med litt kniping i underlivet samtidig. Men fremkalt av ekstrem kåthet ved puppekos (ta, stryke, suge, bite lett). Ha ha. Blir kåt av bare å tenke på det. Anonymkode: a50c5...d0f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tent Skrevet 4. januar 2024 #14 Del Skrevet 4. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan føles en tørr kroppsorgasme? Anonymkode: 77b7d...01d Orgasme uten ejakulasjon. Jeg kan da få flere orgasmer. Hentet fra artikkel om emnet: -Menn kan imidlertid oppnå orgasme flere ganger, ved for eksempel å stimulere til orgasme på andre måter enn ved stimulering av penis. En del menn kan få orgasme gjennom stimulering av brystvorter eller andre erogene soner, som for eksempel anus. Dersom du vil vite mer om dette finnes det i dag en rekke bøker om slike temaer. Noen av bøkene kan gi inntrykk av at alle kan få til alt. Men hvis man bruker dem som idéer til noe en kan prøve ut, og ikke som absolutte sannheter, kan slike bøker være hendige. Du kan for eksempel kikke i bøker om taoistisk sex. Endret 4. januar 2024 av Tent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 5. januar 2024 #15 Del Skrevet 5. januar 2024 Mann her. Ja det har jeg hatt med en tidligere partner. Deilig og veldig opphissende opplevelser. Dagens partner liker bare trykk mot brystene, ikke stryking der. Ingen kvinnekropp er lik, det er deilig med sex i starten, utforske hva hun liker og responderer på. Mye er mentalt, mye stryking og mye kos som må til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 5. januar 2024 #16 Del Skrevet 5. januar 2024 Ja opplevde det med en ex. 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #17 Del Skrevet 5. januar 2024 Aldri opplevd. Har store bryst og synes fascinasjonen rundt de fra menn ofte er vel intens.... K39 Anonymkode: 6539a...675 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 5. januar 2024 #18 Del Skrevet 5. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja, mange ganger. Med litt kniping i underlivet samtidig. Men fremkalt av ekstrem kåthet ved puppekos (ta, stryke, suge, bite lett). Ha ha. Blir kåt av bare å tenke på det. Anonymkode: a50c5...d0f Du er en drømmepartner for å få dette til, fordi du er så fantastisk positiv enkel😉 Du er vel ikke bare kåt, men også mentalt innstillt? Mentalt innstillt ja, det er jo det som gjør at dette "fenomenet" er mulig. Da er man også tom for andre tanker, og slapper så godt av som overhodet mulig. I tillegg har man jo også en partner som er flink og forstår kvinnens orgasme. Dette er jo en opphisselses-orgasme uten kontakt med underlivet, selv om orgasmen gir sammentrekninger i underlivet. Det er jo det som er det hærligste med hele orgasmen. Kniping med underlivet er jo tillatt.. eller det er vel heller umulig å ikke gjøre det, når du er så innmari kåt. I tillegg bør jo typen slikke på rundt på "nuppene" (areolaene), uten å komme i direkte berøring av brystvortene. Det er den tålmodige pirringen, som virkelig gjør de fleste sinnsyk kåt. En annen ting som brukes, er at typen henter lystdråper med fingeren i vaginanen, og smører inn areolaen. Så slikker han i seg hærligheten med godlyder, det gjør nok de fleste enda mere kåt. Godlyder kan i de fleste tillfeller føre til orgasme, for det er så trygt og tennende å høre på. Og i tillegg kysser vi jo underveis selvfølgelig og beføler på erogene soner. Altså.. det er jo summen av erogene soner, som virkelig tømmer begeret i hjernen som gir orgasme💦💫💥 Slike opphisselses-orgasme, puppe, navle, knipe og handsfree-orgasmer kan ofte bli sterke. Så jo mere innstillt mentalt, avslappet, og kåt som person i utgangspunket.. jo sterkere blir orgasmen, eller det gir større sjanse for å få dette "fenomenet" til😉Btw.. å oppnå slike orgasmer med dama, er minst like deilig for meg.. for jeg vet hva vi gjør etterpå😍 Endret 5. januar 2024 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #19 Del Skrevet 5. januar 2024 Amming har flere funksjoner. En av dem er å stimulere til at livmor etter fødsel trekker seg sammen. Så nyt effekten stimulering av brystene gir. At bryster/livmor, klitoris og framvegg manipuleres samtidig kan gi orgasmer av høy kvalitet. Un dere dette. Hjelp hverandre, så lykkes dere lettere. Som mann er det noe helt spesielt å penetrere dama i det hun går fra platåfase til en heidundrandes multiorgasme. Alt lever og hun er bare så levende som hun kan være. En blir nyforelska bare med tanken. . Anonymkode: 49bd3...3c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #20 Del Skrevet 5. januar 2024 Ja, men bare en gang 😅 Anonymkode: 30443...92c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå