Granneman82 Skrevet 7. juni #201 Del Skrevet 7. juni Alexandrine skrev (3 timer siden): Tja, plateinnspilling, konserter i Stavanger Konserthus, diverse julekonserter rundt omkring, bla Oslo og Bergen. Fant det her: https://www.ingerlisehope.no/konserter Joda, greit nok det. Mente vel mer at det har vært lite om henne i aviser o.l. Virker som Lavrans har fått mer oppmerksomhet enn henne bare 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 7. juni #202 Del Skrevet 7. juni Alexandrine skrev (3 timer siden): Tja, plateinnspilling, konserter i Stavanger Konserthus, diverse julekonserter rundt omkring, bla Oslo og Bergen. Fant det her: https://www.ingerlisehope.no/konserter Og dette var ikke ment som noe angrep på Inger-Lise, bare en generell observasjon 😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alexandrine Skrevet 7. juni #203 Del Skrevet 7. juni Granneman82 skrev (20 minutter siden): Og dette var ikke ment som noe angrep på Inger-Lise, bare en generell observasjon 😊😊 De er vel på to forskjellige stadier i livet. Inger Lise er småbarnsmor og antagelig ute etter en annen type oppmerksomhet enn det Lavrans er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 7. juni #204 Del Skrevet 7. juni Alexandrine skrev (30 minutter siden): De er vel på to forskjellige stadier i livet. Inger Lise er småbarnsmor og antagelig ute etter en annen type oppmerksomhet enn det Lavrans er. Det er sant😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 9. juni #205 Del Skrevet 9. juni Om et år er Inger Lise glemt, slik alle vinnerne av The Voice er blitt. Lavrans vil være i media fortsatt, som artist og modell. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 9. juni #206 Del Skrevet 9. juni tirben skrev (5 timer siden): Om et år er Inger Lise glemt, slik alle vinnerne av The Voice er blitt. Lavrans vil være i media fortsatt, som artist og modell. Ja han vil klare seg han. Tolkningen hans av «Stay» ble lagt ut på en amerikansk Facebook-side, det kokte i kommentarfeltet. «det albumet vil jeg høre på», «nå forstår jeg endelig hva sangen handler om» osv. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 10. juni #207 Del Skrevet 10. juni 17 hours ago, tirben said: Om et år er Inger Lise glemt, slik alle vinnerne av The Voice er blitt. Lavrans vil være i media fortsatt, som artist og modell. Glemt? Tja....litt usikker. Hun har kanskje ikke en kjempestor karriere utover Norges landegrenser, men hun har klart seg bra som artist lenge før The Voice, så tror hun kommer til å fortsette som før. At hun vant, tror jeg mer hjelper på selvfølelsen hennes enn noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. juni #208 Del Skrevet 10. juni Vi må sende Lavrans til Eurovision neste år! Om han vil selv da, selvfølgelig. Han hadde vært helt perfekt der! Inger-Lise hadde kanskje den beste stemmen og jeg unner henne seieren, men Lavrans er en ekte artist. Men jeg skjønner ikke helt hva Inger-Lise hadde i den konkurransen å gjøre, hun som er etablert artist fra før. Skulle ønske Lavrans eller Nola hadde vunnet. Nola er en uslepen diamant 💜 Godt forbilde for unge er hun også. Hun er ikke så opptatt av utseendet og det er viktig med «kjendiser» som ikke er så opptatt av det i denne utseendefikserte verden. 6 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. juli #209 Del Skrevet 4. juli Åå Universal music har signert kontrakt med Lavrans🥰 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pernillelille Skrevet 5. juli #210 Del Skrevet 5. juli (endret) Hos meg var Inger Lise og Lavrans favoritter. Nola var flik hun også, men gikk ikke helt hjem hos meg. Jeg regner med vi får høre og se mer til alle tre senere. Endret 5. juli av Pernillelille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil70 Skrevet 6. juli #211 Del Skrevet 6. juli Pernillelille skrev (21 timer siden): Hos meg var Inger Lise og Lavrans favoritter. Nola var flik hun også, men gikk ikke helt hjem hos meg. Jeg regner med vi får høre og se mer til alle tre senere. Jeg skulle ønske jeg var like trygg på meg selv som Nola virker, da jeg var 16! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pernillelille Skrevet 8. juli #212 Del Skrevet 8. juli Soleil70 skrev (På 6.7.2024 den 17.35): Jeg skulle ønske jeg var like trygg på meg selv som Nola virker, da jeg var 16! Det skulle jeg også ønske. Barn- og ungommer er mye tryggere på seg selv i dag enn tidligere. Vi kommer garantert høre fra dem alle, og de kommer sikkert til å jobbe for å finne sin egen stil. Finalistene var de jeg håpet på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå