Sen ve ben Skrevet 1. juni 2024 #181 Del Skrevet 1. juni 2024 Granneman82 skrev (2 timer siden): Enig! Hun velger å synge en Whitney Houston sang, noe som i seg selv er ganske modig, da nesten ingen sangere klarer å synge hennes sanger bra nok. Inger Lise presser stemmen altfor mye i denne sangen og det blir surt innimellom. Bom på sangvalg ihvertfall. Når det er sagt, så er hun jo god, men det blir litt kjedelig rett og slett. Det er INGEN som klarer å synge Whitney Houston sine sanger. Skjønner ikke at folk prøver engang. 1 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 1. juni 2024 #182 Del Skrevet 1. juni 2024 Medicus skrev (8 timer siden): Lavrans er så lett å gjennomskue. Han er ikke ekte eller genuin, men har laget seg et image som tydeligvis mange kjøper. Alle de andre i finalen er seg selv, er ekte. Inger Lise har helt klart den beste stemmen, hun har særpreg og er skolert. Lavrans har ingen teknikk og heller ikke en spesiell stemme. Bare legg merke til hvor mye staffasje med kostyme og sceneshow Lavrans trenger for å i det hele tatt gjøre inntrykk. Uten det ville han falt helt gjennom, han må kompensere for manglende vokal prestasjon. Ja, han har blitt *litt* flinkere i løpet av sesongen. Men jeg forstår virkelig ikke hva han gjør i en sangkonkurranse på dette nivået. Men, men - verden vil bedras. Folk liker alt som ikke er normalt, tydeligvis. Enig med deg, han har irritterende stemme og virker skummel, rett og slett. Jeg er glad for at han ikke vant og gratulerer til Inger Lise, du fortjente å vinne og all lykke videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 1. juni 2024 #183 Del Skrevet 1. juni 2024 Ifyousayso skrev (8 timer siden): Synes Inger Lise sprakk flere ganger på siste sangen hennes? På de høye tonene. Hun var tydelig veldig nervøs ja. Ikke hørt det fra henne tidligere. Men da betydde det mye for henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 1. juni 2024 #184 Del Skrevet 1. juni 2024 Jeg er skikkelig overrasket over at ikke Lavrans vant! Inger Lise har en fantastisk stemme, sånn sett har hun vært min favoritt fra første stund. Mens Lavrans er artist. At artister har varierende vokalprestasjoner, er veldig vanlig, de kompenserer med alt det andre. Men nå skulle vi altså kåre den beste stemmen, The Voice, og i år var Inger Lise klart den beste. Gøy!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 1. juni 2024 #185 Del Skrevet 1. juni 2024 Jeg har ikke fulgt med annet enn at jeg har lest litt her og der, samt at jeg faktisk så finalen. MEN, i dag er det jo utelukkende intervjuer med Lavrans.. Hva skjedde med Inger Lise? Er media utelukkende opptatt av Lavrans? Mtp hvor mye det har vært skrevet om han i det siste også, så var jeg 100% sikker på at det var han som skulle vinne. Jeg har som sagt ikke fulgt med, annet enn at jeg så finalen i går, men basert på dét, så syns jeg Inger Lise var den beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollyann Skrevet 1. juni 2024 #186 Del Skrevet 1. juni 2024 Medicus skrev (14 timer siden): Lavrans er så lett å gjennomskue. Han er ikke ekte eller genuin, men har laget seg et image som tydeligvis mange kjøper. Alle de andre i finalen er seg selv, er ekte. Inger Lise har helt klart den beste stemmen, hun har særpreg og er skolert. Lavrans har ingen teknikk og heller ikke en spesiell stemme. Bare legg merke til hvor mye staffasje med kostyme og sceneshow Lavrans trenger for å i det hele tatt gjøre inntrykk. Uten det ville han falt helt gjennom, han må kompensere for manglende vokal prestasjon. Ja, han har blitt *litt* flinkere i løpet av sesongen. Men jeg forstår virkelig ikke hva han gjør i en sangkonkurranse på dette nivået. Men, men - verden vil bedras. Tenkte noe lignende. Lavrans er et helt nydelig vesen, men hvis han så ut som Arthur, hadde han ikke kommet langt i konkurransen. Ikke et vondt ord om Arthur altså, jeg elsker bamser. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alexandrine Skrevet 1. juni 2024 #187 Del Skrevet 1. juni 2024 Bombasi skrev (17 timer siden): Jøss. Inger Lise vinner The Voice. Wow. Hun er en meget god vokalist, men Lavrans er en artist i forhold. Var sikker på at Lavrans kom til å vinne. Jaja. Lavrans er vel en vinner han også. Vi kommer til å høre mye fra han framover. Ja, Inger Lise vant, men det skulle man ikke tro når man leser aviser idag. Inger Lise har en stemme ut av en annen verden, og det hadde vært skandale om hun ikke hadde vunnet. The voice dreier seg om å finne norges beste stemme blant deltagerne. Det var ingen av de andre deltakerne som kunne måle seg mot Inger Lise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 1. juni 2024 #188 Del Skrevet 1. juni 2024 The voice handler om kun stemmen på «Blinds», etter det er det åpenbart en pakkeløsning som gjelder. https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/the-voice-vinneren-trenger-ikke-ha-den-beste-stemmen/o/5-95-1843024 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alexandrine Skrevet 1. juni 2024 #189 Del Skrevet 1. juni 2024 mammams skrev (18 minutter siden): The voice handler om kun stemmen på «Blinds», etter det er det åpenbart en pakkeløsning som gjelder. https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/the-voice-vinneren-trenger-ikke-ha-den-beste-stemmen/o/5-95-1843024 Til slutt så handler det om å få flest stemmer. Den mest populære vinner enten folk ser på utseendet, hører på stemmen eller begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 1. juni 2024 #190 Del Skrevet 1. juni 2024 (endret) Jeg må innrømme at jeg aldri har skjønt hypen rundt Lavrans. Han treffer meg rett og slett ikke. Det gjør for så vidt ikke Inger Lise heller. Mens jeg likte både Arthur og Nola, stikk i strid med resten av Norge 🤣 Jaja, slapp å se siste delen av The Voice i går, da. Endret 2. juni 2024 av Wolfmoon 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 1. juni 2024 Forfatter #191 Del Skrevet 1. juni 2024 Lavrans var unik og fantastisk, Norge var nok ikke klar for ham. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 2. juni 2024 #192 Del Skrevet 2. juni 2024 Stjertmeis skrev (På 31.5.2024 den 21.54): Inger Lise enmr en kanonbra coverartist, men ingen artist. Ho har null særpreg. Klarer ikke se for meg ho som en artist etter en finale. Enig! Er vel en grunn til at hun er etablert i hjembyen og omegn, men ikke har gjort noe videre karriere (til tross for deltakelse i X-factor for 15 år siden). Inger Lise minner meg litt om ei i klassen min på videregående. Hun var kjempeflink til å tegne, teknisk sett. Man kunne gi henne et foto og hun nærmest kopierte det, men hun fantes ikke kreativ, kom aldri opp med egne ting, bare kopierte andre, og hadde ikke særpreg på noen måte. Motpolen i klassen var han superkreative "klovnen" som insisterte på å gå egne veier og trosset formaninger fra lærerne om hvordan ting skulle gjøres om det skulle gjøres "riktig". Det er sistnevnte som 25 år senere er etablert designer og stylist. 8 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. juni 2024 #193 Del Skrevet 2. juni 2024 Christiane_W skrev (5 minutter siden): Enig! Er vel en grunn til at hun er etablert i hjembyen og omegn, men ikke har gjort noe videre karriere (til tross for deltakelse i X-factor for 15 år siden). Inger Lise minner meg litt om ei i klassen min på videregående. Hun var kjempeflink til å tegne, teknisk sett. Man kunne gi henne et foto og hun nærmest kopierte det, men hun fantes ikke kreativ, kom aldri opp med egne ting, bare kopierte andre, og hadde ikke særpreg på noen måte. Motpolen i klassen var han superkreative "klovnen" som insisterte på å gå egne veier og trosset formaninger fra lærerne om hvordan ting skulle gjøres om det skulle gjøres "riktig". Det er sistnevnte som 25 år senere er etablert designer og stylist. Helt enig.. føler vi kommer til å se henne hovedsaklig på Beat for Beat. 🙈 Ordner seg nok for Lavrans, er jo ikke alltid vinnerne som gjør det best😌 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. juni 2024 #194 Del Skrevet 2. juni 2024 mammams skrev (13 timer siden): The voice handler om kun stemmen på «Blinds», etter det er det åpenbart en pakkeløsning som gjelder. https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/the-voice-vinneren-trenger-ikke-ha-den-beste-stemmen/o/5-95-1843024 Men det er jo pakka man skal selge. Så det er kanskje ok det er litt sånn..? God stemme er jo også mer enn bare å være rent og pent. Jeg tenker Lavrans har mer særpreg og sånn i stemma også. Selv om han kanskje teknisk sett er svakere. Men han er jo blodfersk sammenligna med Inger Lise 35 som har jobba med sang i årevis. Hvem vet hva han kan når han er 35. Klokt å se litt på det også, tenker jeg. Ung og lovende er litt mer spennende. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamia1 Skrevet 3. juni 2024 #195 Del Skrevet 3. juni 2024 Medicus skrev (På 31.5.2024 den 23.19): Lavrans er så lett å gjennomskue. Han er ikke ekte eller genuin, men har laget seg et image som tydeligvis mange kjøper. Alle de andre i finalen er seg selv, er ekte. Inger Lise har helt klart den beste stemmen, hun har særpreg og er skolert. Lavrans har ingen teknikk og heller ikke en spesiell stemme. Bare legg merke til hvor mye staffasje med kostyme og sceneshow Lavrans trenger for å i det hele tatt gjøre inntrykk. Uten det ville han falt helt gjennom, han må kompensere for manglende vokal prestasjon. Ja, han har blitt *litt* flinkere i løpet av sesongen. Men jeg forstår virkelig ikke hva han gjør i en sangkonkurranse på dette nivået. Men, men - verden vil bedras. Dette! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 3. juni 2024 #196 Del Skrevet 3. juni 2024 Frøkenfryden skrev (På 2.6.2024 den 8.30): Helt enig.. føler vi kommer til å se henne hovedsaklig på Beat for Beat. 🙈 Og sånne overprisede julekonsert-turneer med Gaute Ormåsen, Emil Solli-Tangen etc. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alexandrine Skrevet 3. juni 2024 #197 Del Skrevet 3. juni 2024 Meadow skrev (4 timer siden): Og sånne overprisede julekonsert-turneer med Gaute Ormåsen, Emil Solli-Tangen etc. Til din informasjon så har Inger Lise hatt utsolgte julekonserter i årevis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. juni 2024 #198 Del Skrevet 5. juni 2024 Jeg synes det blir litt for mye skryt, av artistene, de kan jo synge, men det er ikke måte på hvor mye det skrytes av de. Men dette er vel kanskje meningen å være et sånt feelgood program Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 7. juni 2024 #199 Del Skrevet 7. juni 2024 Lavrans skal visst opptre på Idyllfestivalen i Fredrikstad, moro 🤩 Inger-Lise.....har noen sett noe fra/om henne etter seieren egentlig? *crickets* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alexandrine Skrevet 7. juni 2024 #200 Del Skrevet 7. juni 2024 Granneman82 skrev (9 minutter siden): Lavrans skal visst opptre på Idyllfestivalen i Fredrikstad, moro 🤩 Inger-Lise.....har noen sett noe fra/om henne etter seieren egentlig? *crickets* Tja, plateinnspilling, konserter i Stavanger Konserthus, diverse julekonserter rundt omkring, bla Oslo og Bergen. Fant det her: https://www.ingerlisehope.no/konserter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå