Gå til innhold

Venner som maser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det virket som om de er normale. Din reaksjon er ikke det. 

Anonymkode: 84693...d03

Jeg blir provosert fordi de har masse fri og det har ikke jeg, og jeg masse motivasjon til å trene alene, mens de vil ha meg der for motivasjon. Jeg vil trene alene. Det er da jeg rekker det i min hverdag.

De spør meg ikke hva jeg vil, de foreslår at jeg skal betale masse penger for å trene på et senter langt unna meg. De vil også reise på ferie sammen men det ha jeg ikke penger til... I så fall reiser jeg med barnet mitt. 

Det er andre ting som gjør at de er slitsomme, feks masse mas i arbeidstiden når jeg har fri, troppen opp på trappa mi på en arbeidsdag mase osv. En gang ble jeg så stressa at jeg grein. Er veldig avhengig av ro i min arbeidstid. 

Anonymkode: 52bf0...63e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

feks masse mas i arbeidstiden når jeg har

Når de har fri. Jeg har ikke fri. 🤣

Anonymkode: 52bf0...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.1.2024 den 19.59):

Sol voksen avslutte man ikke vennskap. Jeg har sagt gang på gang at jeg ikke har tid og ork midt i uka, da jobb og familie krever sitt. 
Men i helgene har jeg tid. 
det er ofte å møtes på kafé eller komme til de. Da må jeg ofte ut og farte. De kan aldri komme hit, for det er mest komfort å få besøk. 
De må gjerne komme hit en kveld midt i uka, det er lettere for meg enn at jeg må ut igjen på kveld. 
Så de får ta litt initiativ den veien også. 
Jeg har heller ikke råd til å gå på kafé hele tiden. De føler det er der de får sett folk, men jeg har gått i folk hele dagen på jobb. 

Anonymkode: ce6d7...676

Kommuniserer du åpent og tydelig om dette til vennene dine?

Anonymkode: 3eeb0...a5f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...