Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Vi har hatt 3 forsøk offentlig i Norge og ønsker av forskjellige grunner å prøve i utlandet neste runde. Jeg har vært i kontakt med 6 klinikker som jeg har lest om på diverse utenlandske forum, men alle virker så useriøse? De flytter samtalen rett over på WhatsApp, dårlig engelsk og gjentar spørsmål om hvor gamle vi eller har barn fra før, selvom jeg har skrevet det klart og tydelig i første meldingen rett over.. Jeg liker at ting er «ryddig» så jeg blir automatisk litt skeptisk. Virker som veldig samlebånd selvom jeg ser at de har fornøyde kunder. Er det kanskje bare sånn det er utenlands? Dette er klinikker i Europa lengre sør enn Danmark. Noen som har erfaring med dette? 

Anonymkode: 60ecb...c6d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Har positiv erfaring med klinikker i Praha. Tilbyr gratis videokonsultasjon. Gir gode utdypende svar på epost. Bedre erfaring enn med Norske. Vi prøver å finne en for klinikk for oss 

Anonymkode: 6a4e5...15f

AnonymBruker
Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Nei. Har positiv erfaring med klinikker i Praha. Tilbyr gratis videokonsultasjon. Gir gode utdypende svar på epost. Bedre erfaring enn med Norske. Vi prøver å finne en for klinikk for oss 

Anonymkode: 6a4e5...15f

Hei 🙂 Kan jeg spørre hvilken klinikk er dette? Takk takk!

Anonymkode: 1a7cd...2b7

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.1.2024 den 21.01):

Hei 🙂 Kan jeg spørre hvilken klinikk er dette? Takk takk!

Anonymkode: 1a7cd...2b7

Hva koster det der??

Anonymkode: 2e62c...280

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...