AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #1 Skrevet 4. januar 2024 Hei. Vi har hatt 3 forsøk offentlig i Norge og ønsker av forskjellige grunner å prøve i utlandet neste runde. Jeg har vært i kontakt med 6 klinikker som jeg har lest om på diverse utenlandske forum, men alle virker så useriøse? De flytter samtalen rett over på WhatsApp, dårlig engelsk og gjentar spørsmål om hvor gamle vi eller har barn fra før, selvom jeg har skrevet det klart og tydelig i første meldingen rett over.. Jeg liker at ting er «ryddig» så jeg blir automatisk litt skeptisk. Virker som veldig samlebånd selvom jeg ser at de har fornøyde kunder. Er det kanskje bare sånn det er utenlands? Dette er klinikker i Europa lengre sør enn Danmark. Noen som har erfaring med dette? Anonymkode: 60ecb...c6d
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #2 Skrevet 5. januar 2024 Nei. Har positiv erfaring med klinikker i Praha. Tilbyr gratis videokonsultasjon. Gir gode utdypende svar på epost. Bedre erfaring enn med Norske. Vi prøver å finne en for klinikk for oss Anonymkode: 6a4e5...15f
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #3 Skrevet 6. januar 2024 22 hours ago, AnonymBruker said: Nei. Har positiv erfaring med klinikker i Praha. Tilbyr gratis videokonsultasjon. Gir gode utdypende svar på epost. Bedre erfaring enn med Norske. Vi prøver å finne en for klinikk for oss Anonymkode: 6a4e5...15f Hei 🙂 Kan jeg spørre hvilken klinikk er dette? Takk takk! Anonymkode: 1a7cd...2b7
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #4 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 6.1.2024 den 21.01): Hei 🙂 Kan jeg spørre hvilken klinikk er dette? Takk takk! Anonymkode: 1a7cd...2b7 Hva koster det der?? Anonymkode: 2e62c...280
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå