Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en dårlig opplevelse med en nettbutikk i fjor vår. Jeg bestilte en vare som aldri kom,  fikk ikke noe skikkelig svar på mail, de responderte ikke da jeg ville heve kjøpet, og til slutt fikk jeg hjelp av banken min til å få pengene tilbake. 

Jeg la inn en dårlig anmeldelse TrustPilot.

I dag,  et halvt år seinere,  har nettbutikken svart på anmeldelsen min, med en slags "forklaring" på hva som hadde skjedd (en forklaring som aldri kom frem alle de gangene jeg tok kontakt for å prøve å finne ut hvordan det gikk med bestillingen min)

I tillegg har det kommet en mail fra TrustPilot hvor det står følgende:

"NN vil gjerne finne ut mer om erfaringen du hadde, så de har bedt om å få utdypende informasjon fra deg. Det kan være f.eks. ordrenummeret eller e-postadressen din.
Hvis vi ikke hører fra deg i løpet av tre dager, kan det hende at anmeldelsen din blir fjernet."

Jeg er ferdig med saken for lengst,  og har ikke lyst til å oppgi noen informasjon til nettbutikken.  Den virket skikkelig useriøs. Men da risikerer jeg altså at anmeldelsen blir fjernet... Og jeg har jo lyst til at potensielle nye kunder skal vite hva de risikerer ved å handle i denne nettbutikken.

Er dette normalt? Noen som har vært borte i lignende?

Anonymkode: d1ef4...65a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette har skjedd med meg også. Jeg skrev en anmeldelse på morgenlevering som jeg kun har dårlige erfaringer med.

Trustpilot sendte meg den mailen reagerte jeg litt som deg. Ønsker ikke å involvere meg mer med firmaet og at anmeldelsen både er en advarsel for andre og ett punktum for meg.

Jeg svarte ikke, og trustpilot fjernet ikke anmeldelsen.

Anonymkode: 0ceca...767

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...