Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker bestille diverse fra fodebagen.no før fødsel, men er så usikker på hva man faktisk får bruk for. Hva hadde du med og hva brukte du? Og hva følte du eventuelt var bortkastet? 

Anonymkode: 0a08a...5b8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde med klær til baby, shampo og dusjsåpe, hårbørste, lader til tlf, bind. Hadde keisersnitt og reiste hjem rett etter føllings testen. Savnet ingenting

Anonymkode: dae21...9b7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsket den skylleflaska. Den er gull verd etter fødsel og verd hver krone. Ellers synes jeg det andre er helt unødvendig. Kjølebind, hvis du vil ha det, lager du enkelt selv hjemme ☺️

Anonymkode: 2886e...3e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Elsket skylleflaska! Og jeg brukte kjølebind et par ganger om dagen i en uke, det gjorde det litt mer komfortabelt (men det hadde jeg klart meg uten, var bare en liten ekstra til meg selv.) 

Anonymkode: 4a227...bb4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg tenker bestille diverse fra fodebagen.no før fødsel, men er så usikker på hva man faktisk får bruk for. Hva hadde du med og hva brukte du? Og hva følte du eventuelt var bortkastet? 

Anonymkode: 0a08a...5b8

Brukte ingenting av det som er i en sånn pakke… 

Det viktigste jeg hadde med meg var gode klær og ammepute, hadde KS. Ellers hadde jeg med toalettsaker, vannflaske, slipperser, mobillader, klær til babyen, nettbrett og litt snacks. 

Anonymkode: 56197...41c

AnonymBruker
Skrevet

Utrolig dyrt. Kjøp heller det du trenger hos andre butikker. Jeg hadde heller ikke bruk for skylleflaske. Alt du virkelig trenger får du uansett på sykehus, så mye er bare bortkastet penger.

Anonymkode: 73489...243

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsket kjølebindene! Utrolig behagelige bruke, spesielt i bilen på vei hjem😅 Skjønner ikke helt hvordan man kan lage de hjemme, men så er jeg ikke så kreativ av meg🫣🤷‍♀️

Anonymkode: e94e7...7e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Elsket skylleflasken. Kjølebindende synes jeg ble så tunge og klumpete, men lindret litt også. 

Anonymkode: dc102...8d8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg elsket kjølebindene! Utrolig behagelige bruke, spesielt i bilen på vei hjem😅 Skjønner ikke helt hvordan man kan lage de hjemme, men så er jeg ikke så kreativ av meg🫣🤷‍♀️

Du tar et bind, heller på vann, legger det i fryseren.

Anonymkode: 45cde...595

AnonymBruker
Skrevet

Fødebagen har skapt et behov som egentlig ikke eksisterer. Totalt unødvendige produkter. Bruk pengene på andre ting.

Jeg brukte en imsdalflaske til å skylle, funket fjell. Unødvendig å bruke 179 på en flaske😅

hadde ikke behov som kjølebind (hadde evt laget selv hvis jeg trengte),

amme-/fødekjolen er jo helt unødvendig, sykehusskjorten gjør jobben og var ganske digg å ha på seg.

barseltruser/nettingtruser får man på sykehuset, de som de hadde på KK var helt topp

lindrewipes?? Altså…

eneste de har som er fornuftig er pakkekuber, det digger jeg! Men kjøpte mine billig for mange år siden😅

Anonymkode: 3a833...15d

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker said:

Fikk slik på sykehuset. Gadd ikke bruke kjølebindene jeg hadde fått og solgte dem. 

Anonymkode: 9bb73...1f3

Skrevet

Jeg kjøpte kun kjølebind og de kom godt med. Jeg kjøpte kjølebind på Finn. Kan bruke en vanlig vannflaske med tut som skylleflaske ved behov, jeg brukte trusene fra sykehuset og gravidtrusene en stund etter fødsel 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle produktene er helt unødvendige. Skylleflasken er bra, den likte jeg, men de selger en slik på Normal til under halve prisen. 
Resten får du på sykehuset :) 

Ta med litt klær til deg og baby, slippers og snacks så er du bænkers

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Alle produktene er helt unødvendige. Skylleflasken er bra, den likte jeg, men de selger en slik på Normal til under halve prisen. 
Resten får du på sykehuset :) 

Ta med litt klær til deg og baby, slippers og snacks så er du bænkers

På mitt sykehus hadde de sånn liten dusj ved doen. Med utskiftbare deler. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det blir jo ikke det samme. Kjølebindene har flytende vann i seg, noe som gjør at det blir som å sitte på en vannseng🤭 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger nettingtruser, store bind, leppomade, et behagelig skift, tannkost, tannkrem, hygieneprodukter som du bruker i dusjen, klær som babyen kan reise hjem i, det du liker av snacks og drikke, musikk og kanskje en ipad med film/serier (om det skulle bli lenge å vente).

Anonymkode: 1a48b...9fe

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Det blir jo ikke det samme. Kjølebindene har flytende vann i seg, noe som gjør at det blir som å sitte på en vannseng🤭 

Det høres ikke akkurat behagelig ut. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du trenger nettingtruser, store bind, leppomade, et behagelig skift, tannkost, tannkrem, hygieneprodukter som du bruker i dusjen, klær som babyen kan reise hjem i, det du liker av snacks og drikke, musikk og kanskje en ipad med film/serier (om det skulle bli lenge å vente).

Anonymkode: 1a48b...9fe

Nettingtruser og store bind er det jo lassevis av på sykehuset, som ligger klart å venter. Overhode ikke nødvendig å ta med 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det høres ikke akkurat behagelig ut. 

Det er ikke det mest behagelige å ha på (som med alt annet av store bind), men det er faktisk veldig behagelig å sitte med bindet på og det lindrer😊

AnonymBruker
Skrevet

Fikk aldri behov for bindene, og kunne lagd selv evt. i stedet for skylleflaske kan du bruke feks en Imsdal-flaske. Men om du vil unne deg litt luksus, er det jo bare å kjøre på😊

Anonymkode: ec7e7...2b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...