AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #1 Skrevet 4. januar 2024 Hei, Jeg er en mann som får match på de fleste damene jeg liker på Tinder, og jeg er svært selektiv. Skulle tro jeg var en heldig mann.. Men det blir jo ikke noen dater 🤷♂️ Praten går fint, og jeg føler kjemien er bra, vi avtaler å møtes, og så blir det helt stille. De forblir som match, men borte er de. Hva skjer? Anonymkode: 1842c...52e
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #2 Skrevet 4. januar 2024 Er det falske profiler? Rart at de avtaler å møtes, men så møtes dere ikke? Avtaler dere tid og sted? Eller er det mer sånn, vi burde møtes 😊 Så tar ingen initiativ? Anonymkode: b182f...fdc 1
Gjest Kanino Skrevet 4. januar 2024 #3 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei, Jeg er en mann som får match på de fleste damene jeg liker på Tinder, og jeg er svært selektiv. Skulle tro jeg var en heldig mann.. Men det blir jo ikke noen dater 🤷♂️ Praten går fint, og jeg føler kjemien er bra, vi avtaler å møtes, og så blir det helt stille. De forblir som match, men borte er de. Hva skjer? Anonymkode: 1842c...52e Mange ganger oppfører man seg ikke som seg selv. Og det blir gjennomskuet med en gang
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #4 Skrevet 4. januar 2024 Ikke falske profiler. Det kan at vi har avtalt tid og sted, og det kan bli stille når jeg prøver å få planlagt tid og sted. Anonymkode: 1842c...52e
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #5 Skrevet 4. januar 2024 Kanino skrev (2 minutter siden): Mange ganger oppfører man seg ikke som seg selv. Og det blir gjennomskuet med en gang Så hva er det du prøver å si? Anonymkode: 1842c...52e
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #6 Skrevet 4. januar 2024 Hvordan ligger det an med kvalitetssirkelen her? Fortsetter du på samme måte, eller justerer du litt etterhvert? Er du så attraktiv som du sier, så er det bare å snakke med mange nok. Halvparten av matchene var bare ute etter match, og svarte sikkert ikke. Halvparten av svarerne er bare ute etter å chatte. Av de som avtaler date, vil halvparten møte opp, etc. Det betyr at du må bruke mindre tid på å bli kvitt dem som er der for tidtrøyte. Ikke foreslå tunge dater. En kaffe, eller gåtur, for å sjekke kjemien, er mindre skremmende å si ja til. Og foreslå det selv, uten å spille det over til henne. Anonymkode: b7c06...979
Gjest WhisperingWind Skrevet 4. januar 2024 #7 Skrevet 4. januar 2024 Hva type dates avtaler dere? Beste er en casual kaffedate på dagtid. Siste kaffe daten min varte i 14 timer og så ble vi kjærester 😅
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #8 Skrevet 4. januar 2024 Er det planlagt date relativt raskt etter match, eller snakker dere ihjel flørtinga før dere kommer så langt? Anonymkode: fb94f...a81
Gjest Kanino Skrevet 4. januar 2024 #9 Skrevet 4. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Så hva er det du prøver å si? Anonymkode: 1842c...52e Vær deg selv med dine feil og mangler som alle har. Endret 4. januar 2024 av Kanino
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #10 Skrevet 4. januar 2024 Mange er bare ute etter bekreftelsen at de KAN få seg en date... har flere venner som opplever det samme, matcher, de gleder seg, chatter litt, avtaler treff, så poff. To av venninnene mine matcha med same fyr så hun andre spurte ham om han ikke skulle på date med venninna og, da un matcha han Anonymkode: c9031...05f
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #11 Skrevet 4. januar 2024 Kan også være at dette er den type kvinner som er litt redd for å møtes? At det blir for konkret steg ? Anonymkode: 34763...52d
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #12 Skrevet 4. januar 2024 Dårlig skjult lav selvinnsikt fører til dump, så det blir feil å skylle på daten. AnonymBruker skrev (1 time siden): match på de fleste damene jeg liker på Tinder, og jeg er svært selektiv. Anonymkode: 5ca2a...4f3
Perelandra Skrevet 5. januar 2024 #13 Skrevet 5. januar 2024 Hei trådstarter! Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Mvh Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg