saltpepper Skrevet 5. januar 2024 #21 Del Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvordan endte dette? Anonymkode: 2b06c...c21 Problemet lå hos vipps. I julen hadde vipps et problem hvor det i en periode ble trukket dobbelt fra den som vippset. Jeg hadde altså fått to innbetalinger fra venninna mi. Så det var betaling nr.2 som var fjernet, men jeg la ikke merke til at det var dobbelt opp fordi den første betalingen var registrert dagen før (og jeg hadde en del transaksjoner den dagen). Så viste seg at de pengene som skulle være på konto var på konto. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #22 Del Skrevet 6. januar 2024 18 hours ago, saltpepper said: Problemet lå hos vipps. I julen hadde vipps et problem hvor det i en periode ble trukket dobbelt fra den som vippset. Jeg hadde altså fått to innbetalinger fra venninna mi. Så det var betaling nr.2 som var fjernet, men jeg la ikke merke til at det var dobbelt opp fordi den første betalingen var registrert dagen før (og jeg hadde en del transaksjoner den dagen). Så viste seg at de pengene som skulle være på konto var på konto. Bra det løste seg, er nok heldigvis ikke mulig at pengene bare forsvinner. Anonymkode: 2b06c...c21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå