Gå til innhold

Uheldig? Eller er dating sånn?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha vært gift i nesten 25 år ble jeg skilt. Og trives ikke alene. Ønsker meg kjæreste. Lagde profil på en datingside og fikk etter kort tid kontakt med flere menn. Men bare en jeg syns var interessant. Vi har datet i 2 mnd. Vært ganske mye sammen. Blant annet 2 hele helger. Han har sendt hyggelige meldinger med hjerter hver eneste dag. Og det var veldig hyggelig sist vi så hverandre, i helgen som var. Senest i går fikk jeg hyggelig melding med hjerte. Ringte han nå blant annet for å høre om vi skal treffes i helgen. Men da ble jeg dumpa. Hadde ikke de rette følelsene. Kan selvsagt skje det. Men syns rart å plutselig endre seg fra den ene dagen til den andre, han er over 50 år.  Jeg har ikke vært på datingsiden siden vi begynte å treffe hverandre. Men det har han. Vet ikke om tør å date igjen, ga så mye av meg selv og hadde virkelig trua. 

Anonymkode: 4ec8b...0f1

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sånt kan skje. Sånt kunne skje for 30 år siden også. Tipper du har dumpa en og annen i sin tid også. Kjipt. Men sånt skjer. 

Umulig å vite, utifra hva du skriver, om han er en drittsekk som seriedater eller dater fler på en gang. Men høres egentlig ut som han kanskje er en ok fyr (bedre enn de fleste på Tinder) men var ærlig med deg om at følelsene ikke var der. Vet ikke. 

Ikke alle er kjipe selv om noen er det. Bare fortsett og vær selektiv med hvem du treffer og ikke la nedturer gå inn på deg. 

M48

Anonymkode: 4e8af...386

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil si du har god statestikk på at du fort fikk uttelling angående å date, ved at det ble noe litt seriøst allerede med første. Ikke noe uhell i det. Hva hadde du forventet? Treffe den rette med en gang? 

Vondt når den andre ikke vil mer, men det å bomme flere ganger er noe man må klare å være innstilt på. 

Anonymkode: 90d74...b33

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sånt kan skje. Sånt kunne skje for 30 år siden også. Tipper du har dumpa en og annen i sin tid også. Kjipt. Men sånt skjer. 

Umulig å vite, utifra hva du skriver, om han er en drittsekk som seriedater eller dater fler på en gang. Men høres egentlig ut som han kanskje er en ok fyr (bedre enn de fleste på Tinder) men var ærlig med deg om at følelsene ikke var der. Vet ikke. 

Ikke alle er kjipe selv om noen er det. Bare fortsett og vær selektiv med hvem du treffer og ikke la nedturer gå inn på deg. 

M48

Anonymkode: 4e8af...386

TS. Jeg er enig i det du skriver. Syns bare rart å virke veldig interessert ene dagen og dumpe dagen etter.

• Liker 2
Skrevet

Høres ikke ut som en fuckboy, men han har sikkert fortsatt i forholdet litt for lenge uten å ha følelser. Jeg har merket det selv at det kunne vært lett å fortsette med dating av damer som liker meg bedre en jeg liker de, da det føles godt. 

Beskytt deg for de som gjør dette! Jeg vet av erfaring at noen av oss menn lærer lett å få damer til å bli fasinert av oss.

AnonymBruker
Skrevet

Sånn kan skje.

Kan jo være det har dabbet av for han, og på et tidspunkt må en jo bare si det 

I det minste har du møtt en som tydelig ville tilbringe tid med deg, og hele helger også!  (De fleste sliter vel med å få folk i prat...på sånne apper og i det hele tatt få til en date.)

Men det er aldri noe garanti for at det blir noe mer, men jeg synes det høres ut som dere har gjort et godt forsøk.

Anonymkode: 8f5c3...9f4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Opplevde det samme engang, at det gikk fra helt på den ene dagen til å fordufte dagen etter.

Viste seg at en ex hadde dukket opp og bedt om en ny sjansen....

Anonymkode: c22fa...897

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Etter å ha vært gift i nesten 25 år ble jeg skilt. Og trives ikke alene. Ønsker meg kjæreste. Lagde profil på en datingside og fikk etter kort tid kontakt med flere menn. Men bare en jeg syns var interessant. Vi har datet i 2 mnd. Vært ganske mye sammen. Blant annet 2 hele helger. Han har sendt hyggelige meldinger med hjerter hver eneste dag. Og det var veldig hyggelig sist vi så hverandre, i helgen som var. Senest i går fikk jeg hyggelig melding med hjerte. Ringte han nå blant annet for å høre om vi skal treffes i helgen. Men da ble jeg dumpa. Hadde ikke de rette følelsene. Kan selvsagt skje det. Men syns rart å plutselig endre seg fra den ene dagen til den andre, han er over 50 år.  Jeg har ikke vært på datingsiden siden vi begynte å treffe hverandre. Men det har han. Vet ikke om tør å date igjen, ga så mye av meg selv og hadde virkelig trua. 

Forstår det er sårt, men det er ikke lett å date når man er 40. Vi som er eldre har travle liv og har det egentlig ganske bra der vi er. Når vi da skal treffe noen, så må det være noen som virkelig passer godt. Eller så går vi tilbake til å bare være alene. Jeg ble selv dumpa av en som jeg virkelig trodde var perfekt for meg. Kjemien var virkelig helt unik. Men han var ikke helt enig og ville lete videre etter en enda mer spesiell person.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Opplevde det samme engang, at det gikk fra helt på den ene dagen til å fordufte dagen etter.

Viste seg at en ex hadde dukket opp og bedt om en ny sjansen....

Anonymkode: c22fa...897

Skjedde her også. 

AnonymBruker
Skrevet

En ting som jeg har lært i 2023 er å ta ting veldig rolig og forvente det verste av menn på datingsider. Bli kjent som venner og ikke gå på en date før du faktisk vet at han innehar de kvalitetene du er ute etter og oppfører seg mot deg og andre slik du ønsker. Alt avhenger av hva du er ute etter, men å bare date for å date og ha sex fordi man har lyst på sex slår som regel feil. 

Anonymkode: d9dae...846

• Liker 2
Skrevet

Dating er blitt sånn.

Vi sluttet i praksis å oppdra skikkelige menn en gang tilbake på 70-tallet. Skikkelige kvinner også, forøvrig.

Og nå forfaller prisen å betale.

AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (22 minutter siden):

Dating er blitt sånn.

Vi sluttet i praksis å oppdra skikkelige menn en gang tilbake på 70-tallet. Skikkelige kvinner også, forøvrig.

Å nei da. Det finnes både skikkelige kvinner og menn. Bare fordi du ikke har møtt dem, betyr ikke at de ikke eksisterer. 

Anonymkode: 43810...533

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn går det når de møter noen de egentlig var interessert igjen. Det skjer på "begge sider". En eks som dukket opp kanskje? 

Anonymkode: bc35a...3ad

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Å nei da. Det finnes både skikkelige kvinner og menn. Bare fordi du ikke har møtt dem, betyr ikke at de ikke eksisterer. 

Det finnes siamesiske tvillinger. Veldig mye finnes.

Spørsmålet er hva du finner, altså hva du støter  på i praksis. Og du verden så kvalmt mange uærlige drittmennesker uten ryggrad det finnes der ute…

Dette er ingen tilfeldighet. Og joda, det har i aller høyeste grad noe med oppdragelse å gjøre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (21 minutter siden):

Det finnes siamesiske tvillinger. Veldig mye finnes.

Spørsmålet er hva du finner, altså hva du støter  på i praksis. Og du verden så kvalmt mange uærlige drittmennesker uten ryggrad det finnes der ute…

Dette er ingen tilfeldighet. Og joda, det har i aller høyeste grad noe med oppdragelse å gjøre.

Du møter det samme som du utstråler. Utstråler du uærlighet og uredelighet, er du negativ og mistenksom, vil du finne likedan mennesker i din omgangskrets. Er du ærlig og redelig, positiv og raus, vil du møte ditto mennesker rundt deg. Det er ditt valg hvilken verden du vil leve i.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (1 time siden):

Dating er blitt sånn.

Er ikke enig om at skikkelig er det rette ordet, men uerlig, det er alt for mange. Syns det er bra vi har fritt valg, men syns også vi burde stå inne for dem, for hvem andre har også fritt valg? Dem vi møter. Noen glemmer at en del av fritt valg er at folk må få lov å reagere utifra sine behov igjen, på det. Så lenge det er sivilisert. 

Anonymkode: 85d50...f15

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du møter det samme som du utstråler. Utstråler du uærlighet og uredelighet, er du negativ og mistenksom, vil du finne likedan mennesker i din omgangskrets. Er du ærlig og redelig, positiv og raus, vil du møte ditto mennesker rundt deg. Det er ditt valg hvilken verden du vil leve i.

Nei. Du møter alle du møter, om noen blir slått ned i en bakgate er det ikke fordi de, utstrålte den energien. 
Slutt å legg skyld på enkeltindivider for andre shitty folk sin oppførsel. 
Men det er sannt om at jeg er hyggelig, er det større sjangse for at andre er det å. Men alle går ikke overens, å det er greit så lenge ikke liv står i fare eller miljøet på foreksempel jobben er utrivelig forbi uenigheter som kanskje kan oppstå og fortsatt være innenfor hva en bør forvente når mennesker med ulike behov jobber tett. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Du møter alle du møter, om noen blir slått ned i en bakgate er det ikke fordi de, utstrålte den energien. 
Slutt å legg skyld på enkeltindivider for andre shitty folk sin oppførsel. 
Men det er sannt om at jeg er hyggelig, er det større sjangse for at andre er det å. Men alle går ikke overens, å det er greit så lenge ikke liv står i fare eller miljøet på foreksempel jobben er utrivelig forbi uenigheter som kanskje kan oppstå og fortsatt være innenfor hva en bør forvente når mennesker med ulike behov jobber tett. 

Nå snakker jeg om ens nærmeste omgivelser. En sur person vil tiltrekke seg andre sure personer, fordi de blide personene ikke ønsker all negativitet den sure personen utstråler. Når en mann antar at alle damer rundt ham er horer, så møter han selvfølgelig damer som ikke er så nøye på at menn rundt dem ser på dem som horer. Redelige damer omgås ikke slike menn, ergo møter mennene ikke redelige damer.

Er en ærlig, ekte, raus og snill, så vil positive mennesker trekke seg mot en. Og da er en plutselig omgitt av slike positive mennesker.

AnonymBruker
Skrevet
lillevill skrev (8 timer siden):

Forstår det er sårt, men det er ikke lett å date når man er 40. Vi som er eldre har travle liv og har det egentlig ganske bra der vi er. Når vi da skal treffe noen, så må det være noen som virkelig passer godt. Eller så går vi tilbake til å bare være alene. Jeg ble selv dumpa av en som jeg virkelig trodde var perfekt for meg. Kjemien var virkelig helt unik. Men han var ikke helt enig og ville lete videre etter en enda mer spesiell person.

Åh… det var trist å høre. Den Gjensidige kjemien er ikke lett å finne når man er oppi alder som oss nei. Skjønner ikke hva han skulle videre for da? Han må jo komme til å bli skuffet, og angre seg. Håper du finner lykken❤️

Anonymkode: 58d78...632

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Åh… det var trist å høre. Den Gjensidige kjemien er ikke lett å finne når man er oppi alder som oss nei. Skjønner ikke hva han skulle videre for da? Han må jo komme til å bli skuffet, og angre seg. Håper du finner lykken❤️

Anonymkode: 58d78...632

Han var redd for å binde seg. ☺️🤷

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...