Rri Skrevet 4. januar 2024 #1 Skrevet 4. januar 2024 Jeg har svært regelmessig syklus på 27 dager, men denne mnd fikk jeg plutselig menstruasjon 2 dager tidligere enn vanlig. Kan dette ha vært en svært tidlig abort?
IkkeStudentLenger Skrevet 4. januar 2024 #2 Skrevet 4. januar 2024 Kan ha vært ja. De fleste spontanaborter skjer så tidlig at folk tror det kun er menstruasjonen.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #3 Skrevet 4. januar 2024 Kan være, men ikke nødvendigvis. Anonymkode: 8783a...563
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #4 Skrevet 4. januar 2024 Det kalles en kjemisk graviditet isåfall. Jeg tenker at da vil man nok få menstruasjon et par dager senere fremfor et par dager for tidlig. Det er ikke uvanlig å ha litt uregelmessigheter i syklus, selv for de som har en svært regelmessig syklus til vanlig. Selv de som har så regelmessig syklus kan også ha sykluser uten eggløsning innimellom. Anonymkode: dc4e8...1ea
Rri Skrevet 4. januar 2024 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2024 Det høres logisk ut med heller for sen enn for tidlig. Men hvis jeg evnt ikke hadde eggløsning denne syklusen så ville jeg vel heller ikke fått mens?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #6 Skrevet 4. januar 2024 Det kan det ja.. samme som en sein mens kan være en SA også... Anonymkode: d8047...615
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå