AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #1 Skrevet 4. januar 2024 Jeg ønsker meg en dressbukse, men har litt mage og stor svai i ryggen som gjør at magen stikker frem. Har prøvd å godta det, jeg er ellers ok slank, men går oftest i skjørt for å skjule magen og kroppsfasongen min. Å ha en større genser som skjuler bilen er ikke aktuellt, for jeg må få frem midjen min for å ikke se brei ut Hadde dere gått i dette? Anonymkode: 2a3b5...762
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #2 Skrevet 4. januar 2024 Såklart, du ser helt normal ut Du har ikke mage, dressbukser blir fort sånn på grunn av stoffet og glidelåsen. Anonymkode: 0986b...78b 5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #4 Skrevet 4. januar 2024 Så veldig fin ut:) Har litt samme fasongenselv, og synes høyt liv får frem midje og unngår å dele magen i to, så vil si den har bra høyde og Anonymkode: 48da5...7b6 2
Gjest issoras Skrevet 4. januar 2024 #6 Skrevet 4. januar 2024 Det der er ikke mye mage. Ser veldig fint ut! Men hvordan det ser ut forfra er også viktig, er ofte forfra man ser best om buksa sitter dårlig eller ikke passer fasongen.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #7 Skrevet 5. januar 2024 Syns det så veldig fint ut og ville ikke reagert på det. Det er ikke mage i den forstand syns jeg. Anonymkode: 14fb7...f42 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #8 Skrevet 5. januar 2024 Hvis buksen holder seg oppe i livet, kunne jeg gjerne gått med den. Synes den gir en fin, glatt profil. Om den også sitter glatt foran, er det i hvert fall ikke noe å lure på. På meg siger alle bukser med høyt liv ned, selv om de er stramme nok til å lage en liten valke, og da ser det mindre bra ut. Anonymkode: 41762...c81
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #9 Skrevet 5. januar 2024 Hvis du ellers er slank, så syns jeg en sånn mage er skikkelig sexy. Anonymkode: 47b2d...7d6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå