Gå til innhold

Kan man se på eldre mennesker at de har vært hotte en gang i tiden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

F eks folk som er 50+ og ikke driver med botox og fillers. Bare helt naturlig . Kan man se om de vare superhelter da var unge gjennom rynkene og aldringen?

Anonymkode: 6ddd1...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes egentlig det varierer VELDIG. Hvordan noen ser ut påvirkes definitivt separat av skjelett og hud, og man kan ha et veldig fin sljelettbygning, men så er man ikke så hot likevel fordi det som sitter over skjelettet ikke er så fint. Med alderen kan det se ut som man har vært finere enn man egentlig har. Finnes også folk som ikke har så fin kjeve, kinnbein osv, men der måten fettet og huden er plassert på hvor de fine, men når de eldes og fettet forsvinner og huden strekkes ut, så ser man ikke at de har vært veldig pene en gang. Synes jeg alltid blir overrasket av hvordan eldre mennesker så ut da de var unge. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dette kun gjelder når du kjenner noen, men syns folk ligner segselv gjennom livet. Da ser du jo hvordan de så ut før. Jo eldre noen blir, jo vanskeligere blir det kanskje, men i 50 årene ser du det enda. Eneste jeg tenker er om noen har store endringer i form av vekt opp eller vekt ned, styling endringer også.

Anonymkode: 6dc7c...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg ikke kan se det før jeg får før/etter-bilder. Men da klarer jeg ikke å ikke se det. Feks Diana Rigg og Brenda Blethyn, som var/er noe helt uvanlig billedskjønne som unge, og så/ser helt vanlige ut som gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

F eks folk som er 50+ og ikke driver med botox og fillers. Bare helt naturlig . Kan man se om de vare superhelter da var unge gjennom rynkene og aldringen?

Ts her

det skulle stå superhotte ikke superhelter😆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du menn?

Min kjære var veldig populær hos kvinner som ung. Nå er han 50+ og fremdeles usedvanlig populær blant kvinner. Også ned i 20 årene. Han kler seg tøft og trener hardt 5 dager i uka fremdeles. De fleste gjetter at han er rundt 40 +/- noen år. 

Så ja må jeg vel si. Veldig spent på å se hvordan han takler å bli skikkelig gammel, for dette er stor del av hans selvfølelse. 

Jeg holder meg ikke like godt (mener jeg ser ut som å være i slutten av 40 årene, som jeg er), men pleier å fleipe med at jeg er en eldre kvinne med en ung og attraktiv kvinnes selvtillit og selvfølelse. Man kan sikkert se slikt på den måten like godt som angående utseendet i seg selv. Dette gjelder min mann også. Han har selvtilliten til en mann som alltid har hatt det enkelt med kvinner. 

50 er ikke så gammelt nå egentlig. Ikke om man trener og holder seg godt. Jeg kan ofte se på 70- 90 år gamle mennesker at de må ha vært svært vakre som unge også. En del trekk forsvinner jo ikke. 

Anonymkode: 2c1b6...80f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg ser det på damer.  Spesielt blikket, noen har det fortsatt. Øynene lyver ikke.

Anonymkode: b3855...e2a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.1.2024 den 14.16):

50+ er ikke eldre mennesker

Anonymkode: 269a5...425

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.1.2024 den 14.16):

Ja jeg kan se det. 

Anonymkode: 3ea55...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsesse Caroline av Monacco var vakker da hun var ung, og jeg syns hun fremdeles er vakker, tross rynker og grånende hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...