Gå til innhold

Når og hvordan hadde du din seksuelle oppvåkning?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når og vordan fant du ut hva du tenner på? Fant du det ut på egen hånd eller sammen med mannen? 

Anonymkode: a1035...266

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 26, og ei ny venninne gav meg navn på noe jeg alt gjorde. 
Jeg begynte å lese, lære og fant et miljø. 
Derfra ble bare ting bedre.. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når og vordan fant du ut hva du tenner på? Fant du det ut på egen hånd eller sammen med mannen? 

Anonymkode: a1035...266

Veldig vanskelig å svare på. Det er ikke sånn at jeg tenner på noe konkrete ting. Jeg tenner på å ha sex sånn generelt. Har ingen spesielle fantasier eller type sex jeg tenner på.

Min seksuelle oppvåkning fikk jeg sikkert når jeg begynte å onanere, uten at jeg helt kan huske det men.

Anonymkode: d5117...f6f

AnonymBruker
Skrevet

Rundt 13-14 år. Leste isfolket og så Hestenes dal. Begge deler har nok påvirket meg seksuelt livet ut. Hestenes dal og Mamutjegerne skulle nok egentlig alle unge ha lest som seksuell opplæring. Stort fokus på gjensidig glede av sex. Ga meg styrke som kvinne til å ikke akseptere dårlig sex. Menn skulle lest som opplæring også. 

Anonymkode: 3ecc4...083

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror et av mine første minner av å utforske  seksuelle følelser bevisst, var da jeg var på badeland som barn, og snek meg til å ta ned badebuksa i boblebad mens jeg var alene. Husker jeg holdt vannstrålen foran rumpeåpningen og likte det.

Anonymkode: 0e7a1...4ce

Skrevet

Jeg elsker å eksperimentere sammen med mannen min! Før vi ble sammen, var jeg egentlig ikke interessert i sex. Med årene har interessen økt… vel… mye. Mye av det vi gjør sammen, har vi eksperimentert oss fram til, men jeg liker å samle ideer og teste dem ut sammen, Og sånn finner vi fortsatt nye ting vi tenner på. 🙂

• Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...