AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #1 Del Skrevet 4. januar 2024 Noen som har prøvd Huda beauty faux filter foundation stick? Erfaringer? God på sensitiv hud? Bra finish? Og er det mulig å kjøpe huda beauty i butikk noe sted her til lands? Er ute etter noe som kan brukes til lett/middels dekk, og ikke matt finish. Har sensitiv hud, ofte kombinert tørr og normal. Reagerer på en del foundations, særlig de med parfyme. Får da "tårer" i øynene eller kløe/rødhet i huden. Anonymkode: 46317...d94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 4. januar 2024 #2 Del Skrevet 4. januar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Noen som har prøvd Huda beauty faux filter foundation stick? Erfaringer? God på sensitiv hud? Bra finish? Og er det mulig å kjøpe huda beauty i butikk noe sted her til lands? Er ute etter noe som kan brukes til lett/middels dekk, og ikke matt finish. Har sensitiv hud, ofte kombinert tørr og normal. Reagerer på en del foundations, særlig de med parfyme. Får da "tårer" i øynene eller kløe/rødhet i huden. Anonymkode: 46317...d94 Eneste som segler Huda Beauty her til lands er ve H&M på nett, tror ikke de har i fysisk butikk. Jeg har ikke prøvd stick men har samme i flytende foudation og den elsker jeg🥰 Hvis jeg skal kjøpe på nett og lurer på farge så pleier jeg å gå inn på Sephora.com. Det er den amerikanske siden og de har beskrivelse av alle farger hvis de selger produktet. Du får opp en boks om at du ikke er fra USA eller Canada, men den kan du bare klikke bort, så kan du surfe rundt der så mye du vil☺️ Supert oppslagsverk🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lev_livet Skrevet 4. januar 2024 #3 Del Skrevet 4. januar 2024 Maddy25 skrev (5 timer siden): Eneste som segler Huda Beauty her til lands er ve H&M på nett, tror ikke de har i fysisk butikk. Jeg har ikke prøvd stick men har samme i flytende foudation og den elsker jeg🥰 Hvis jeg skal kjøpe på nett og lurer på farge så pleier jeg å gå inn på Sephora.com. Det er den amerikanske siden og de har beskrivelse av alle farger hvis de selger produktet. Du får opp en boks om at du ikke er fra USA eller Canada, men den kan du bare klikke bort, så kan du surfe rundt der så mye du vil☺️ Supert oppslagsverk🥰 Hvis du bor i nærheten av Oslo, kan huda beauty kjøpes på H&M i Karl Johan også mener jeg den på Oslo city😊 jeg liker sticken godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 4. januar 2024 #4 Del Skrevet 4. januar 2024 15 minutter siden, Lev_livet said: Hvis du bor i nærheten av Oslo, kan huda beauty kjøpes på H&M i Karl Johan også mener jeg den på Oslo city😊 jeg liker sticken godt Så bra, det visste jeg ikke🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lev_livet Skrevet 4. januar 2024 #5 Del Skrevet 4. januar 2024 Maddy25 skrev (1 minutt siden): Så bra, det visste jeg ikke🥰 Kom vel i Mai i fjor, så ikke så lett å få med seg alt 😅🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå