Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke huske å ha lest noe sted at det skulle være test av nødvarsel nå kl 13? Burde ikke sånt opplyses om? Husker første gang de skulle teste, så gikk de jo bredt ut og informerte, slik at de som evnt hadde en hemmelig telefon kunne skru denne av (hvis man levde i et voldelig forhold e.l). 

Noen som visste at dette skulle skje kl 13 i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke fått noe test av nødvarsel i dag, fikk sist de kjørte 

Skrevet

Den kommer 10.januar 

Skrevet
Bringebærsyltetøy skrev (1 minutt siden):

Den kommer 10.januar 

Det kom en nå også. Det eneste stedet jeg fant at det sto, var når jeg googlet det og nødvarsel.no kom opp. Der står det øverst i rød fane: "Torsdag 4. januar: Teknisk test av Nødvarsel klokken 13. Dette er ikke varslingsprøven, bare en teknisk test. Du trenger ikke å gjøre noe."

https://www.nodvarsel.no/test-av-nodvarsel/

Skrevet
Janzypants skrev (4 minutter siden):

Det kom en nå også. Det eneste stedet jeg fant at det sto, var når jeg googlet det og nødvarsel.no kom opp. Der står det øverst i rød fane: "Torsdag 4. januar: Teknisk test av Nødvarsel klokken 13. Dette er ikke varslingsprøven, bare en teknisk test. Du trenger ikke å gjøre noe."

https://www.nodvarsel.no/test-av-nodvarsel/

Har ikke hørt om denne, men på radio er det hele tiden reklame om 10.januar 

Skrevet
Bringebærsyltetøy skrev (1 minutt siden):

Har ikke hørt om denne, men på radio er det hele tiden reklame om 10.januar 

Ja, nei, kan ikke huske å verken ha lest eller sett noe om denne varslingen som var i dag. La meg ned for å sove litt i stad (våkna med migrene og blir så dårlig av de anfallsmedisinene, så da prøver jeg å sove når jeg har tatt de, så slipper jeg det verste ubehaget)  Skvatt jo himmelhøyt (den alarmen er ganske så høy...). 

Skrevet

Jeg gikk inn og skrudde av at jeg ønsket test av nødvarsling noe mer 😛 Håper ikke den overstyrer den! 

Skrevet
Janzypants skrev (På 4.1.2024 den 13.25):

Jeg gikk inn og skrudde av at jeg ønsket test av nødvarsling noe mer 😛 Håper ikke den overstyrer den! 

Overstyrte den her, sist gang med. 

Skrevet
Cid skrev (53 minutter siden):

Overstyrte den her, sist gang med. 

Ja, det gjorde den nå også... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...