AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #1 Skrevet 4. januar 2024 Det som skaper mest kaos hos meg er slik dill dall jeg bruker sjelden, f. eks innpaknings-/julepapir, tape, hobbysaker som blomstertråd til kranselaging, pakkebånd, tusjer osv.. Slike småting som brukes aktivt i et par perioder av året og så blir det satt i en boks på et rom. Og det blir mange bokser etterhvert! Noen som har lure tips til hvordan få orden og oversikt som holder? Anonymkode: 00a1e...168
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #2 Skrevet 4. januar 2024 Hvis det blir for mange bokser har du kanskje for mye ting? Vi har en kasse under gjestesengen med alt av papir, bånd, egen saks, teip, til-og-fra-lapper, kort, silkebånd osv("gaveboksen". Det blir jo ikke rotete av én kasse? Anonymkode: 41ca0...131
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #3 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hvis det blir for mange bokser har du kanskje for mye ting? Vi har en kasse under gjestesengen med alt av papir, bånd, egen saks, teip, til-og-fra-lapper, kort, silkebånd osv("gaveboksen". Det blir jo ikke rotete av én kasse? Anonymkode: 41ca0...131 Det er ikke kasser men småbokser som tomme isbokser. Og jeg har ikke for mye, trenger det jeg har av og til og vil ha på lager og unngå og måtte på butikken når jeg trenger f.eks å pakke inn en bursdagsgave. Men stor kasse under senga kunne kanskje funke. Anonymkode: 00a1e...168
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #4 Skrevet 4. januar 2024 Jeg har en Ikea Variera holder montert på veggen i boden. Har mange ruller med gavepapir stående oppi den. Anonymkode: acc02...ac6
Mhmjadda Skrevet 4. januar 2024 #5 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke kasser men småbokser som tomme isbokser. Og jeg har ikke for mye, trenger det jeg har av og til og vil ha på lager og unngå og måtte på butikken når jeg trenger f.eks å pakke inn en bursdagsgave. Men stor kasse under senga kunne kanskje funke. Anonymkode: 00a1e...168 Færre større bokser, og satt unna steder som du ikke bruker så ofte. Øverst i klesskap, under sengen, høyeste kjøkkenskapet. Bruk litt tid på finne bokser som passer der du har tenkt å lagre dem, og enten gjennomsiktige eller godt merket, eller med mønster som representerer hva som er oppi. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå