AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #1 Skrevet 4. januar 2024 Tok koronatest 5 juledag fordi jeg var litt tett i hodet. Testen var positiv. Hadde ikke noe feber de første dagene, og følte meg i fin form og holdt på som vanlig. Var på jobb 2 januar og ryddet bort litt julepynt på kvelden. Kjente da at jeg ble litt stiv i nakken og begynte å få vondt i halsen. Dro på jobb i går, men ble dårlig utover dagen. Økende halsvondt og feber. Fortsatt veldig vondt i halsen og fortsatt feber i dag. Det er tredje gang jeg har korona, og trodde de første dagene at jeg slapp "billig" unna denne gangen i forhold til de to første gangene, men det dro visst på likevel. Flere som har hatt slikt forløp? Hvor lang tid tok det før dere ble bra igjen i så fall? Anonymkode: bf4aa...2f1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #2 Skrevet 4. januar 2024 Du kan jo også få f.eks influensa, halsbetennelse, bihulebetennelse, kraftig forkjølelse osv selv om du nettopp har hatt corona. Anonymkode: 6b40d...e5d 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #3 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Du kan jo også få f.eks influensa, halsbetennelse, bihulebetennelse, kraftig forkjølelse osv selv om du nettopp har hatt corona. Anonymkode: 6b40d...e5d Det vet jeg det i utgangspunktet kan være. Jeg bare vet ikke hvor jeg har fått annen sykdom etter korona 🙂 Anonymkode: bf4aa...2f1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #4 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det vet jeg det i utgangspunktet kan være. Jeg bare vet ikke hvor jeg har fått annen sykdom etter korona 🙂 Anonymkode: bf4aa...2f1 Har du vært isolert hjemme uten kontakt med omverdnen siden jula? Hvis ikke kan man få forkjølelsesvirus overalt. Det er jo mange slags virus en kan få som gir slike symptomer som du beskriver. RS, Rhino, parainfluensa f.eks Anonymkode: 034ed...284
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #5 Skrevet 4. januar 2024 Jeg var dårlig i 3 dager for å si bli bra igjen i et par dager, og så dårlig igjen. Typisk covid det. Anonymkode: 341dd...c15 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #6 Skrevet 4. januar 2024 Man kan bli smittet lenge før man får symptomer eller sykdommer bryter ut. I starten vil jo kroppen prøve å jobbe imot før immunforsvaret enten vinner eller må gi tapt, noe som kan ta noen dager. Anonymkode: de017...1d2 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #7 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Har du vært isolert hjemme uten kontakt med omverdnen siden jula? Hvis ikke kan man få forkjølelsesvirus overalt. Det er jo mange slags virus en kan få som gir slike symptomer som du beskriver. RS, Rhino, parainfluensa f.eks Anonymkode: 034ed...284 Var på jobb tirsdag og i går og det begynte tirsdag kveld. De siste dagene i jula var jeg kun hjemme 😊 Anonymkode: bf4aa...2f1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #8 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg var dårlig i 3 dager for å si bli bra igjen i et par dager, og så dårlig igjen. Typisk covid det. Anonymkode: 341dd...c15 Ok, takk for svar! 🙂 Hvor lenge var du dårlig "på nytt" da? Anonymkode: bf4aa...2f1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #9 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Man kan bli smittet lenge før man får symptomer eller sykdommer bryter ut. I starten vil jo kroppen prøve å jobbe imot før immunforsvaret enten vinner eller må gi tapt, noe som kan ta noen dager. Anonymkode: de017...1d2 Tyder på at immunforsvaret mitt måtte gi tapt etter noen dager 🙃 Anonymkode: bf4aa...2f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå