AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #1 Skrevet 4. januar 2024 70 stk på visning og ikke et eneste bud 😥 Har boligmarkedet frosset til helt? Her er en trist historie om Magnus (28), som ikke klarer å selge sin nyoppussede tre-roms på Grünerløkka: https://e24.no/naeringsliv/i/JQ0EAJ/hadde-70-paa-visning-men-fikk-ingen-bud-naa-proever-han-igjen Håper han får solgt etter ny visning på søndag. Anonymkode: ffa1c...b5f
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #2 Skrevet 4. januar 2024 Leiligheten på Finn: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=317728282 Anonymkode: ffa1c...b5f 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #3 Skrevet 4. januar 2024 Det er sikkert sånn i Oslo, men prisen er noe stiv vel? 47 m2 og 4,7 mill? Han må heller ikke selge, og venter på prisantydning uten å være villig til å endre på prisen. Veldig trist, stakkars 😛 Anonymkode: 9c133...5e7 4 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #4 Skrevet 4. januar 2024 Lol, hvis jeg så en annonse om en «treromsleilighet» og kom på visning og fikk se de to knøttsmå soverommene som opprinnelige har vært ett, men er delt sånn at det altfor smale vinduet er klint inn i skilleveggen, ville jeg ikke lagt inn bud, jeg heller. Anonymkode: 7a8d7...055 18 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #5 Skrevet 4. januar 2024 Det betyr bare én ting. At prisen er for høy. Magnus tar virkelig feil hvis han tror at alle ønsker å bo på Løkka. Anonymkode: e2a4d...f4e 10 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #6 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Leiligheten på Finn: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=317728282 Anonymkode: ffa1c...b5f Har sjekket den nå. Det er jo ingenting bra ved denne leiligheten. Dårlig planløsning, elendig "kjøkken" og løgn på løgn under bildene. Anonymkode: e2a4d...f4e 4 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #7 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Lol, hvis jeg så en annonse om en «treromsleilighet» og kom på visning og fikk se de to knøttsmå soverommene som opprinnelige har vært ett, men er delt sånn at det altfor smale vinduet er klint inn i skilleveggen, ville jeg ikke lagt inn bud, jeg heller. Anonymkode: 7a8d7...055 "Stua oppleves som romslig...". Jeg blir klaustrofobisk bare av å se på bildene. Anonymkode: e2a4d...f4e 5 1
Schmuhu Skrevet 4. januar 2024 #8 Skrevet 4. januar 2024 Enig! Dette er en toroms som ble finpusset veldig overflatisk. Jeg ser den rundt 3,5 mill jeg. Da hadde den sikkert blitt solgt på dagen. Schmuhu 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #9 Skrevet 4. januar 2024 Hvis man ikke MÅ selge slik som personen i artikkelen forstår jeg ikke hvorfor man bare ikke kan avvente litt til, og jeg har i alle fall ingen grunn til å sympatisere med det. Det er jo ikke slik at vedkommende får økonomiske problemer av å ikke selge tydeligvis. Anonymkode: e6beb...24a 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #10 Skrevet 4. januar 2024 Kan peke på mange feil her - Store glipper mellom kjøkkeninnredning og gulvet, som viser at gulvet ikke er i vater. - To knøttsmå soverom - tror det hadde vært bedre å hatt et stort soverom, og heller vist til alternative plantegninger for spesielt interesserte. - Ikke lagt opp til vask/tørk i leiligheten, for spesielt barnefamilier som man tydeligvis halvveis reklamerer seg mot med 2 soverom, så er dette ofte en dealbreaker, da det ER stress å måtte bruke en felles vaskekjeller. - 1.etajse - joda, kan være kjekt det. Men når utsikten er rett inn i muren til Grünerløkka skole, så nei takk. Får samtidig volumet derfra. Anonymkode: d0fa1...a95 3 6
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #11 Skrevet 4. januar 2024 1. etg er nogo i byer. Og her "har" du alt på 1 rom. Kjøkken, stue, vaskemaskin etc...... Anonymkode: cdecb...dcd 7
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #12 Skrevet 4. januar 2024 Det er forøvrig ganske sykt at den lille leiligheten fra 1800-tallet har prisantydning bare noen hundretusen under det hele huset vårt (med stor tomt) hadde. Og at mange velger å bo slik fremfor i et stort hus med masse plass rundt en fordi en tenker det er så fint og flott å bo i en storby oppå alle andre. For meg er det veldig rart at så mange velger det. Anonymkode: e6beb...24a 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #13 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan peke på mange feil her - Store glipper mellom kjøkkeninnredning og gulvet, som viser at gulvet ikke er i vater. - To knøttsmå soverom - tror det hadde vært bedre å hatt et stort soverom, og heller vist til alternative plantegninger for spesielt interesserte. - Ikke lagt opp til vask/tørk i leiligheten, for spesielt barnefamilier som man tydeligvis halvveis reklamerer seg mot med 2 soverom, så er dette ofte en dealbreaker, da det ER stress å måtte bruke en felles vaskekjeller. - 1.etajse - joda, kan være kjekt det. Men når utsikten er rett inn i muren til Grünerløkka skole, så nei takk. Får samtidig volumet derfra. Anonymkode: d0fa1...a95 Et VELDIG godt poeng. Rart at jeg som er så glad i å vaske klær har ikke lagt merke til det da jeg sjekket bildene 😀 Det er jo ingen plass til tørkestativ i leiligheten! Ingen vaskemaskin heller. Denne leiligheten er ikke for barnefamilier, selvfølgelig. Selgeren forventer sikkert å selge det til én person eller et ungt kjærestepar. Anonymkode: e2a4d...f4e 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #14 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 1. etg er nogo i byer. Og her "har" du alt på 1 rom. Kjøkken, stue, vaskemaskin etc...... Anonymkode: cdecb...dcd Første etasje?? Til 4,7? Hallo i luka... Anonymkode: e2a4d...f4e 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #15 Skrevet 4. januar 2024 - Liten stue/kjøkken. Gode innredningsmuligheter står det, men det er ikke engang plass til tv der, med mindre en vil ha den på andre siden av kjøkkenbordet. - Soverommene er så små at det ikke engang er plass til en skikkelig dobbeltseng. Ofte lønner det seg å dele et soverom opp i to, men ikke her hvor de da blir så små at de er ubrukelige. - Badet er trangt og gammelt(?). - Generelt så føles den mer som en hybel enn en leilighet til nesten 5 mill. Han burde aldri lagt penger i oppusning og heller solgt den litt billigere. Her er det dessverre adressen som trekker opp prisen for mye. Anonymkode: 47123...def 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #16 Skrevet 4. januar 2024 Mange ulemper her ja. Kjøkken flyttet inn i stuen, kjempeliten plass der. Håpløs løsning. Har egentlig ødelagt leiligheten. 2 små soverom. 1.etg. Anonymkode: 8a433...ac6 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #17 Skrevet 4. januar 2024 Vaskemaskin i stua hadde ikke jeg orker, hvorfor ikke sette en toppmatet vaskemaskin i gangen, og bygget et skap rundt evt. Utvidet badet litt. Og hatt vaskesøyle. Anonymkode: ace6a...3b2 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #18 Skrevet 4. januar 2024 PS! Vaskemaskina er på kjøkkenet/stua..se på bildene.. Anonymkode: 8a433...ac6
norw Skrevet 4. januar 2024 #19 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er forøvrig ganske sykt at den lille leiligheten fra 1800-tallet har prisantydning bare noen hundretusen under det hele huset vårt (med stor tomt) hadde. Og at mange velger å bo slik fremfor i et stort hus med masse plass rundt en fordi en tenker det er så fint og flott å bo i en storby oppå alle andre. For meg er det veldig rart at så mange velger det. Anonymkode: e6beb...24a Jeg ville valgt smått (innenfor rimelighetens grenser) og sentralt foran svært hus og hage med "dårligere" beliggenhet. 5 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #20 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): PS! Vaskemaskina er på kjøkkenet/stua..se på bildene.. Anonymkode: 8a433...ac6 Oj shit, det var jo også en løsning, og åpningen ut mot stua faktisk. Er det eneste stedet burde det i det minste vætrt investert i et skap rundt....lydisolert et. Anonymkode: 47123...def 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå