AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #1 Skrevet 4. januar 2024 Hei, er det andre som har blitt mer bekymret ettersom fødsel har nærmet seg? Jeg er bekymret for at det skal skje noe, og ikke selve fødselen. Er også 100% sykmeldt og skal være det de siste tre ukene før permisjonsstart så har nok av tid til å tenke .. Anonymkode: 379c8...a03
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #2 Skrevet 4. januar 2024 Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: 072d3...efd
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #3 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hei, er det andre som har blitt mer bekymret ettersom fødsel har nærmet seg? Jeg er bekymret for at det skal skje noe, og ikke selve fødselen. Er også 100% sykmeldt og skal være det de siste tre ukene før permisjonsstart så har nok av tid til å tenke .. Anonymkode: 379c8...a03 NEI!!! Men gratulerer med bekymringen din. Du er flink. Anonymkode: 70ae8...df2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #4 Skrevet 4. januar 2024 41 minutter siden, AnonymBruker said: Hei, er det andre som har blitt mer bekymret ettersom fødsel har nærmet seg? Jeg er bekymret for at det skal skje noe, og ikke selve fødselen. Er også 100% sykmeldt og skal være det de siste tre ukene før permisjonsstart så har nok av tid til å tenke .. Anonymkode: 379c8...a03 Hva er du bekymret for? Hva skal skje? Anonymkode: 39043...e83
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #5 Skrevet 4. januar 2024 Er vel ikke unaturlig det, du skal jo igjennom noe som kan være krevende og risikofylt. Men også spennende. Du skal snart møte babyen din 😊 Anonymkode: 6fafd...b64 1
Sofakona Skrevet 4. januar 2024 #6 Skrevet 4. januar 2024 Selfølgelig..vil tro det er normalt..nå er man på siste verset og om ikke lenge vil de komme en baby ut he he...oh da blir man jo litt redd for ting som kan skje..for man er jo nå snart en mor lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå