Gå til innhold

Gruer meg til ultralyd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skal på ultralyd imorgen, uke 7+0. Hatt seks aborter, fire spontan og to MA. Gruer meg så utrolig til ultralyd imorgen, orker ikke enda en MA.. vet ikke hva jeg vil med innlegget, kanskje noen har erfaringer å dele?

Anonymkode: f4e64...f2a

• Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 4.1.2024 den 12.00):

Skal på ultralyd imorgen, uke 7+0. Hatt seks aborter, fire spontan og to MA. Gruer meg så utrolig til ultralyd imorgen, orker ikke enda en MA.. vet ikke hva jeg vil med innlegget, kanskje noen har erfaringer å dele?

Huff kjenner følelsen.. 💔 Det er ikke noe kjekt. Jeg får ikke mannen med inn på flere tidlig UL tror jeg.. Føler man ikke kan forberede seg på det verste heller i forkant.. 🙈 Ved sist UL så tenkte jeg - det ER jo en mulighet for at vi får en ny beskjed om ingen liv... Men vi håper på det beste. MEN det var ikke liv da.. Skal igang  med nytt forsøk nå, kjenner jeg holder meg litt mer smålig pessimistisk, og må jobbe litt med å overtale meg selv til å være optimistisk. 

Sender masse gode tanker og krysser fingrene for deg 🤞🤞❤️

Ryddet for sitat av slettet innhold og svar til dette. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Helene90 skrev (På 4.1.2024 den 14.58):

Huff kjenner følelsen.. 💔 Det er ikke noe kjekt. Jeg får ikke mannen med inn på flere tidlig UL tror jeg.. Føler man ikke kan forberede seg på det verste heller i forkant.. 🙈 Ved sist UL så tenkte jeg - det ER jo en mulighet for at vi får en ny beskjed om ingen liv... Men vi håper på det beste. MEN det var ikke liv da.. Skal igang  med nytt forsøk nå, kjenner jeg holder meg litt mer smålig pessimistisk, og må jobbe litt med å overtale meg selv til å være optimistisk. 

Sender masse gode tanker og krysser fingrene for deg 🤞🤞❤️

Ryddet for sitat av slettet innhold og svar til dette. Perelandra, mod. 

Trist å høre at du også har opplevd det. Setter pris på svaret ditt, er «fint» å vite at man ikke er alene. Håper vi begge to en gang får oppleve at ting går som det skal ❤️❤️ masse lykke til med nytt forsøk. Håper det ordner seg!!

Endret av Perelandra
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har hatt en SA, en levendefødt og en MA nå i julen. Skjønner godt du gruer deg, og det verste er at selv om man finner liv så kan det gå galt. Ikke for å være pessimistisk men sånn er det dessverre nesten hele det første trimester. Jeg var på ultralyd i uke 7 og ble satt tilbake noen dager til6+4 men var så glad det var liv. Har hatt nesten et helt første trimester full av gravid symptomer, kvalme osv men så begynte jeg blø da jeg var 11+0 og da fant de et foster som var dødt og målte 9+3. Dvs jeg hadde mistet fosteret da det kun var noen ørliten prosent sjanse for å miste. Du som har opplevd enda flere SA og MA skjønner jeg gruer deg spesielt mye, og det er ikke så mye man kan si for å trøste annet enn man kan håpe for det beste. En gang klaffer det😊 men man må karre seg gjennom de 12-14 ukene først. ...

Anonymkode: 3685a...c39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkende innhold og svar til dette.

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner veldig at du gruer deg, det blir slik med mange aborter. 

Men det kan også bli en av de fineste dagene i ditt liv.. Husk det også 

Anonymkode: 5c2c3...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Takk for svar og støtte! Det var liv, men gyn mente at det målte litt mindre enn forventet (8,6mm). Ifølge ulike sider på nettet er det normalt, men gyn mente det var litt lite, så vil ha meg på ny kontroll om en uke ❤️

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 6.1.2024 den 21.01):

Takk for svar og støtte! Det var liv, men gyn mente at det målte litt mindre enn forventet (8,6mm). Ifølge ulike sider på nettet er det normalt, men gyn mente det var litt lite, så vil ha meg på ny kontroll om en uke ❤️

Hvordan gikk det?❣️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest90 skrev (21 minutter siden):

Hvordan gikk det?❣️

Det gikk bra! På kontrollen uken etterpå ble jeg satt to dager fram, til 8+2! Så da var alt bra ❤️

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...