AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #1 Skrevet 4. januar 2024 Som mange andre bestilte jeg en jakke og fikk tilsendt enn annen. Når jeg gjorde de oppmerksom på dette bad de med returnere og bestille på nytt, samt at de skal returnere pengene. Som ventet allerede ved rebestilling fikk jeg ett mindre beløp enn hva ny faktura viser. Til tross for løfte om prismatch. Samt at de har lagt på frakt. Zalando sin kundeservice har i følge dem selv ikke noe mandat fra Zalando utover å besvare telefonen og si at de ikke kan gjøre noe. Jeg er utrolig frustrert når kundeservice oppleves som en vegg. Noen tips til å løse det? Jeg har brukt zalando tidligere, og også da returnert noen varer. Stemmer det at zalando er dårligere nå enn tidligere år? Anonymkode: a875e...e9f Anonymkode: 73b71...efa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå