Live88 Skrevet 4. januar 2024 #3 Skrevet 4. januar 2024 (endret) Feil tråd Endret 4. januar 2024 av Live88
Daisy-love Skrevet 4. januar 2024 #4 Skrevet 4. januar 2024 (endret) Tja. Jeg har akkurat denne. Den har reaktivt godt feste, til å ikke være vintersko, men den er ikke foret, og jeg hadde valgt en modell som var enda litt høyere, og gjerne med litt for. Finnes andre fra Merrell som tåler mer vann enn denne her. Jeg bruker den som hikingsko i sommerhalvåret. I tykk slaps er den ikke høy nok. Vet dere er mye inn og ut av bil og hus, så hvor varme sko dere må ha vet jeg ikke helt, og det kommer jo an på hvor dere bor, og hvordan vinteren er der du bor. Endret 4. januar 2024 av Daisy-love
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #5 Skrevet 4. januar 2024 Daisy-love skrev (31 minutter siden): Tja. Jeg har akkurat denne. Den har reaktivt godt feste, til å ikke være vintersko, men den er ikke foret, og jeg hadde valgt en modell som var enda litt høyere, og gjerne med litt for. Finnes andre fra Merrell som tåler mer vann enn denne her. Jeg bruker den som hikingsko i sommerhalvåret. I tykk slaps er den ikke høy nok. Vet dere er mye inn og ut av bil og hus, så hvor varme sko dere må ha vet jeg ikke helt, og det kommer jo an på hvor dere bor, og hvordan vinteren er der du bor. Blir tungt å springe rundt på tunge vintersko... Anonymkode: cbcd4...44d
Daisy-love Skrevet 4. januar 2024 #6 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Blir tungt å springe rundt på tunge vintersko... Anonymkode: cbcd4...44d En blir fort syk av å gå med våte sko også. Så da må en enten finne en mellomting, eller velge. Jeg hadde glatt valgt litt tyngre sko, mot å gå rundt våt. Kommer helt an på hvordan vinteren til TS er. Kollegaer er nesten de beste til å si noe om hva de føler er den beste balansegangen på sko her, etter hvor dere bor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå