Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kun kjøpt en hudkrem fra dr Scrammek, og vurderer å gå «all in» og skifte over, fra PC som jeg har i dag.

Hva er meningene for de som bruker eller kjenner til dette merket😊Huden min er tørr og litt sensibel. Masse fine linjer, men ok kvalitet på huden min.

Anonymkode: 2d339...620

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøvde den, men det var ikke noe for min hud. Obagi er best for min hud👍🏼😄

Anonymkode: 2ab77...38e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.1.2024 den 11.17):

Jeg har kun kjøpt en hudkrem fra dr Scrammek, og vurderer å gå «all in» og skifte over, fra PC som jeg har i dag.

Hva er meningene for de som bruker eller kjenner til dette merket😊Huden min er tørr og litt sensibel. Masse fine linjer, men ok kvalitet på huden min.

Har ingen erfaring med merket selv, men ser ut som bra produkter basert på ingrediensene. Ut fra det jeg kan finne ut, er Dr Schrammek mest fokusert på å styrke og fukte huden, ikke spesifikk "anti-age" med høykonsentrerte aktive ingredienser som f.eks. Obagi, som AB over her nevner. Jeg vil tro Essential-produktene (de med gul merking) kan passe for din hud. Du kan også forsøke Time Control Serum med C-vitamin og peptider.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar Roci🩷Jeg liker de to kremene jeg har(kjøpte en nattkrem og). Huden trekker kremen fort inn, og jeg slipper å gni og irritere meg over olje(var slik med et økologisk merke jeg prøvde).

Jeg har roet ned retinol, etter råd fra Roci😊Huden min var tørr, sliten og dehydrert før jeg tok litt grep; er bedre nå. Ikke så tørr og stram.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Takk for svar Roci🩷Jeg liker de to kremene jeg har(kjøpte en nattkrem og). Huden trekker kremen fort inn, og jeg slipper å gni og irritere meg over olje(var slik med et økologisk merke jeg prøvde).

Jeg har roet ned retinol, etter råd fra Roci😊Huden min var tørr, sliten og dehydrert før jeg tok litt grep; er bedre nå. Ikke så tørr og stram.

Bare hyggelig 🥰 Og så fint at huden din er blitt bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...