Gå til innhold

Beste tiden for 3d ultralyd?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg venter en liten i april, er idag 25+6. Siden jeg ikke får flere ultralyder (man får vel bare to dekt?) vil jeg gjerne bruke penger på en 3d eller 4d ultralyd heller for å se lille ☺️

Men da er det store spørsmålet - Når er det best dra for å ta en 3d ultralyd? Har hørt at om man reiser for tidlig i svangerskapet kan lille se mer ut som en alien, vil jo gjerne se hvordan h*n kommer til å se ut :) Når tok du ultralyd og hvordan ble bildene? Lignet babyen på ultralyden når h*n ble født? 🥰

Anonymkode: 4f912...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Min svigermor tar 3D-UL og mente rundt uke 27-28, men ser på nett at de skriver mellom 23 og 32. Her lå kiddo med begge hender, begge føtter og navlestrengen forann ansiktet 😂 Så ut som en lasagne 🙃 Nå fikk vi jo muligheten gratis, men tror personlig ikke jeg hadde brukt penger på det, syns ikke de ligner på seg selv.

Anonymkode: fdcce...b46

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Min svigermor tar 3D-UL og mente rundt uke 27-28, men ser på nett at de skriver mellom 23 og 32. Her lå kiddo med begge hender, begge føtter og navlestrengen forann ansiktet 😂 Så ut som en lasagne 🙃 Nå fikk vi jo muligheten gratis, men tror personlig ikke jeg hadde brukt penger på det, syns ikke de ligner på seg selv.

Anonymkode: fdcce...b46

Enig! Ikke verdt det..

Anonymkode: 74d92...c14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi hadde ikke tenkt til å betale for det, men fikk tilfeldigvis en lege på vekstkontroll som hadde lyst til å gi 3D på sykehuset i uke 32. Synes vi fikk se mye i den uka, selv om det var litt navlestreng foran på flere av bildene ☺️ hun sa det kommer veldig an på hvordan de ligger og at mange kaster bort penger privat. 

Anonymkode: 0b190...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uke 28-30 ble jeg anbefalt. Fikk ikke gode bilder første gang, men fikk da komme tilbake noen dager etterpå gratis for nytt forsøk. 

Anonymkode: 6e17f...de3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Der jeg går anbefales det i ca uke 28+0, da er baby ganske «ferdigutviklet» og fått underhudsfett i ansiktet, samtidig som fosteret fremdeles er lite nok til at man kan få sett det greit (avhengig av hvordan det ligger, så klart😅)

Anonymkode: 95db0...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...