AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #1 Del Skrevet 4. januar 2024 Er 54 og nyinnflytta i østlige Telemark og leter etter en god venninne herfra. Jeg er veldig glad i håndarbeid og liker å lese romanserier. Ikke så glad i å gå turer. Liker stillhet og er glad i dyr, mennesker og alt som rører seg! Anonymkode: 0be2c...5b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 4. januar 2024 #2 Del Skrevet 4. januar 2024 https://forum.kvinneguiden.no/forum/13-finn-en-venn/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #3 Del Skrevet 4. januar 2024 er nesten ikke noe vits i og prøve på det her, er mange som lager sånne innlegg her inne men di tør jo heller ikke og bli kjent med folk. skal bare klage på at man ikke har venner Anonymkode: 42559...885 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trimmerstol Skrevet 4. januar 2024 #4 Del Skrevet 4. januar 2024 Jeg vil gjerne prøve, men man må ta tiden til hjelp og være tålmodig… IKKE GI OPP🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Intro Skrevet 31. mars 2024 #5 Del Skrevet 31. mars 2024 Trimmerstol skrev (På 4.1.2024 den 10.23): Jeg vil gjerne prøve, men man må ta tiden til hjelp og være tålmodig… IKKE GI OPP🤗 Hei, jeg søker etter venner, om du vil bli bedre kjent? Holder til i innlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå