AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #1 Skrevet 4. januar 2024 Hei, søker råd da jeg ser i speilet av meg selv hver dag og føler bare misnøye. Puppene mine er veldig små. Har hatt ekstremt vansker med å vise disse frem. Nipplene er store og blir liksom bare to store nipler. Har tenkt om jeg vil forsøke hormonell prevensjon med p-piller som ikke er minipiller- men risikoen for blodpropp skremmer meg. Har noen erfaring med dette? Har også vurdert legge med under kniven, men det er store kostnader og skremmer meg at det unaturlige skal inn i kroppen. Noen med gode erfaring? Skulle så ønske jeg kunne vise dem trygt frem uten å vært misfornøyd. Ønsker gjerne råd fra andre. Kanskje går det an trene brystmuskler for å øke massen i brystet?😊 Takk på forhånd. Skriver fordi jeg har slitt i så mange år nå og vet ikke mine arme råd. Vet at det fins værre ting bekymre seg over, så håper ingen dømmer! Anonymkode: 7b7a9...aa3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #2 Skrevet 4. januar 2024 Føler med deg, ts! Jeg har tubebryst, som det basert på hva du beskriver, ikke høres usannsynlig ut at du også har. Jeg har vært misfornøyd med brystene hele livet, og var ikke klar over at det faktisk var en tilstand utover forfengelighet, før jeg ble klar over det da jeg skulle amme. Ingenting har virket på min bryststørrelse, verken p-piller, annen hormonell prevensjon, tre graviditeter eller høy fettprosent. Jeg har tidligere hatt fedme, som var synlig alle andre steder på kroppen enn brystene, som er helt konstante i størrelse uansett. Dersom det er tubebryst, er du mulig du kan ha rett på korreksjon dekket av staten. Jeg skal sjekke opp den muligheten for meg selv i 2024, da jeg virkelig har forferdelig grusomme bryster, som har vært en plage for meg siden tidlig i tenårene. Anonymkode: 526d4...20e
I Grosny Skrevet 4. januar 2024 #3 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei, søker råd da jeg ser i speilet av meg selv hver dag og føler bare misnøye. Puppene mine er veldig små. Har hatt ekstremt vansker med å vise disse frem. Nipplene er store og blir liksom bare to store nipler. Har tenkt om jeg vil forsøke hormonell prevensjon med p-piller som ikke er minipiller- men risikoen for blodpropp skremmer meg. Har noen erfaring med dette? Har også vurdert legge med under kniven, men det er store kostnader og skremmer meg at det unaturlige skal inn i kroppen. Noen med gode erfaring? Skulle så ønske jeg kunne vise dem trygt frem uten å vært misfornøyd. Ønsker gjerne råd fra andre. Kanskje går det an trene brystmuskler for å øke massen i brystet?😊 Takk på forhånd. Skriver fordi jeg har slitt i så mange år nå og vet ikke mine arme råd. Vet at det fins værre ting bekymre seg over, så håper ingen dømmer! Anonymkode: 7b7a9...aa3 Det sitter i hodet. Problemet er ikke brystene dine, men at du er misfornøyd. Jeg er en mann som liker bryster, og jeg liker også din størrelse. Det er flere ting å like med bryster og det jeg likte best med hun som hadde de minste brystene var at de var responsive. Brystene har massevis av følsomme nerver, og jeg tror at hvis de er samlet på et lite område så blir brystene ekstra responsive. Det er sexy. Hvis du legger inn silikon så risikerer du at noen av nervene kuttes, og da mister du litt av brystenes beste egenskaper. 4
megda Skrevet 4. januar 2024 #4 Skrevet 4. januar 2024 19 minutter siden, I Grosny said: Det sitter i hodet. Problemet er ikke brystene dine, men at du er misfornøyd. Mener du at hun er misfornøyd først, også finner hun ut at puppene er grunnen? Dersom hun skiller seg fra normal distribusjon vil jo dette åpenbart innvirke på hvordan hun tolker seg selv i forhold til verden.
I Grosny Skrevet 4. januar 2024 #5 Skrevet 4. januar 2024 megda skrev (4 minutter siden): Mener du at hun er misfornøyd først, også finner hun ut at puppene er grunnen? Dersom hun skiller seg fra normal distribusjon vil jo dette åpenbart innvirke på hvordan hun tolker seg selv i forhold til verden. Hvis hun ikke hadde vært bevisst at hun har mindre bryster enn gjennomsnittet, så hadde hun ikke hatt noe problem. Det å sammenligne seg med andre kan fort føre til dårlige tanker hvis man gjør det på feil måte. Problemet er de dårlige tankene. Dersom jeg hadde vært singel og hadde klart å sjarmere TS skulle jeg lært henne at brystene hennes er verdt å sette pris på. 1
megda Skrevet 4. januar 2024 #6 Skrevet 4. januar 2024 34 minutter siden, I Grosny said: Hvis hun ikke hadde vært bevisst at hun har mindre bryster enn gjennomsnittet, så hadde hun ikke hatt noe problem. Det å sammenligne seg med andre kan fort føre til dårlige tanker hvis man gjør det på feil måte. Problemet er de dårlige tankene. Dersom jeg hadde vært singel og hadde klart å sjarmere TS skulle jeg lært henne at brystene hennes er verdt å sette pris på. dersom hun hadde vært i koma ville hun ikke hatt noe problem. å sammenligne seg, tenker jeg, er helt greit, og en sammeligning avslører ofte ukomfortable sanneheter om en selv. Jeg mener at utfordringen deretter blir å utvikle mestringsstrategier på tross av utgangspunktet. en strategi kan være operasjon av brystene. dersom TS utforsker dette og tar et velinformert valg om potensielle negative utfall kontra de potensielle positive utfallene så er det helt fair. hun ville ikke vært den første eller eneste. en annen kan være å leve med kroppen på tross av at noe er litt utenfor normalen. hun ville ikke vært den førte eller eneste der heller.
I Grosny Skrevet 4. januar 2024 #7 Skrevet 4. januar 2024 megda skrev (5 minutter siden): dersom hun hadde vært i koma ville hun ikke hatt noe problem. å sammenligne seg, tenker jeg, er helt greit, og en sammeligning avslører ofte ukomfortable sanneheter om en selv. Jeg mener at utfordringen deretter blir å utvikle mestringsstrategier på tross av utgangspunktet. en strategi kan være operasjon av brystene. dersom TS utforsker dette og tar et velinformert valg om potensielle negative utfall kontra de potensielle positive utfallene så er det helt fair. hun ville ikke vært den første eller eneste. en annen kan være å leve med kroppen på tross av at noe er litt utenfor normalen. hun ville ikke vært den førte eller eneste der heller. Normalitet er oppskrytt. Alle avviker på den ene eller andre måten, og vi bør lære å fokusere positivt, og like oss selv med de særegenhetene vi har. Jeg definerer ikke den perfekte kvinne ut i fra bryststørrelse. For meg er den perfekte kvinne (som partner) hun som liker at vi koser hverandre, som er snill, som det er godt å bruke tid med, og som er på laget mitt. At visse kroppsdeler skal ha en spesiell form er ikke det som gjør forskjellen. 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #8 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Føler med deg, ts! Jeg har tubebryst, som det basert på hva du beskriver, ikke høres usannsynlig ut at du også har. Jeg har vært misfornøyd med brystene hele livet, og var ikke klar over at det faktisk var en tilstand utover forfengelighet, før jeg ble klar over det da jeg skulle amme. Ingenting har virket på min bryststørrelse, verken p-piller, annen hormonell prevensjon, tre graviditeter eller høy fettprosent. Jeg har tidligere hatt fedme, som var synlig alle andre steder på kroppen enn brystene, som er helt konstante i størrelse uansett. Dersom det er tubebryst, er du mulig du kan ha rett på korreksjon dekket av staten. Jeg skal sjekke opp den muligheten for meg selv i 2024, da jeg virkelig har forferdelig grusomme bryster, som har vært en plage for meg siden tidlig i tenårene. Anonymkode: 526d4...20e Wow, søkte opp og ser at det stemmer veldig. Tusentakk for at du har ett svar her. Ser at det er så og si helt identisk med bilder. Takk! Anonymkode: 7b7a9...aa3 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #9 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Føler med deg, ts! Jeg har tubebryst, som det basert på hva du beskriver, ikke høres usannsynlig ut at du også har. Jeg har vært misfornøyd med brystene hele livet, og var ikke klar over at det faktisk var en tilstand utover forfengelighet, før jeg ble klar over det da jeg skulle amme. Ingenting har virket på min bryststørrelse, verken p-piller, annen hormonell prevensjon, tre graviditeter eller høy fettprosent. Jeg har tidligere hatt fedme, som var synlig alle andre steder på kroppen enn brystene, som er helt konstante i størrelse uansett. Dersom det er tubebryst, er du mulig du kan ha rett på korreksjon dekket av staten. Jeg skal sjekke opp den muligheten for meg selv i 2024, da jeg virkelig har forferdelig grusomme bryster, som har vært en plage for meg siden tidlig i tenårene. Anonymkode: 526d4...20e Er det igjenno lege? Anonymkode: 7b7a9...aa3
Kaja-81 Skrevet 4. januar 2024 #10 Skrevet 4. januar 2024 Kjære deg❤️ Det er ofte slik at man ønsker seg det man ikke har. Jeg har store bryster, bruker str 80H, og ønsker meg selv småe bryster. Store bryster er ikke komfortabelt. En får vondt i rygg og nakke, kan være vanskelig å finne klær som sitter godt. For ikke å snakke om all den uønskede oppmerksomheten fra grisete mannfolk😨Ja, også fra kvinner. Håper du greier å bli fornøyd med deg selv❤️Er sikker på at brystene dine er aldeles perfekte👌👌 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #11 Skrevet 4. januar 2024 Hadde det som deg da jeg var yngre. Vet ikke hvor gammel du er? Jeg var flau av å gå i bikini osv. Følte alle størrelser var for store. Da jeg ble litt eldre, nærmere 30, snudde det. Jeg liker mine små, sprettne pupper slik dem er. Slipper å slite med svette og heng slik som noen venninner forteller. Vi har ikke noe ekstra tungt å drasse på, og mannen har heller aldri klaga. Håper du med tiden også kan like deg selv, fult og helt ❤️ Anonymkode: 0ec2a...03a 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #12 Skrevet 4. januar 2024 Blodproppsrisikoen ved bruk av hormonprevensjon er kjempelav. Det er faktisk mye større risiko å få blodpropp om man blir gravid, men man hører ikke om så mange som er redd for å gå gravid pga blodpropp. Brystene dine kommer dog sannsynligvis ikke til å vokse noe særlig av å bruke hormonprevensjon. Håper det ordner seg for deg. Anonymkode: ac8c7...1e4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #13 Skrevet 4. januar 2024 Jeg synes små bryster er fine, det er også mer behagelig. Jeg er 40 år, puppene mine henger ikke og er fortsatt faste og pene. Lets face it, naturlige store byster henger. Plastikkpupper er fine, men det er alltid et fremmedlegeme inni kroppen. Ville du synes enn mann med falske muskler eller silikon noe sted var attraktivt? Jeg liker best naturlig, foretrekker også hengepupper over silikonpupper. I tillegg, enhver operasjon medfører risiko for komplikasjoner. Anonymkode: 7ac85...f54
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #14 Skrevet 4. januar 2024 Ser at TS kjenner seg igjen i det jeg skrev om tubebryst over, og det kan faktisk ikke sammenlignes med å «bare» ha små pupper. Tubebryst er ikke «spretne» eller sjarmerende på den måten vanlige, små bryster er. For dem av oss som har det, så oppleves sånne kommentarer som disse under ganske nedlatende og irrelevante. AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg synes små bryster er fine, det er også mer behagelig. Jeg er 40 år, puppene mine henger ikke og er fortsatt faste og pene. Lets face it, naturlige store byster henger. Plastikkpupper er fine, men det er alltid et fremmedlegeme inni kroppen. Ville du synes enn mann med falske muskler eller silikon noe sted var attraktivt? Jeg liker best naturlig, foretrekker også hengepupper over silikonpupper. I tillegg, enhver operasjon medfører risiko for komplikasjoner. Anonymkode: 7ac85...f54 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hadde det som deg da jeg var yngre. Vet ikke hvor gammel du er? Jeg var flau av å gå i bikini osv. Følte alle størrelser var for store. Da jeg ble litt eldre, nærmere 30, snudde det. Jeg liker mine små, sprettne pupper slik dem er. Slipper å slite med svette og heng slik som noen venninner forteller. Vi har ikke noe ekstra tungt å drasse på, og mannen har heller aldri klaga. Håper du med tiden også kan like deg selv, fult og helt ❤️ Anonymkode: 0ec2a...03a Kaja-81 skrev (9 timer siden): Kjære deg❤️ Det er ofte slik at man ønsker seg det man ikke har. Jeg har store bryster, bruker str 80H, og ønsker meg selv småe bryster. Store bryster er ikke komfortabelt. En får vondt i rygg og nakke, kan være vanskelig å finne klær som sitter godt. For ikke å snakke om all den uønskede oppmerksomheten fra grisete mannfolk😨Ja, også fra kvinner. Håper du greier å bli fornøyd med deg selv❤️Er sikker på at brystene dine er aldeles perfekte👌👌 Anonymkode: 526d4...20e
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #15 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er det igjenno lege? Anonymkode: 7b7a9...aa3 Ja, be om henvisning fra fastlegen. Du kan også lese Legeforeningens retningslinjer for når det dekkes her (hypoplasi). Anonymkode: 526d4...20e
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #16 Skrevet 4. januar 2024 9 hours ago, Kaja-81 said: Kjære deg❤️ Det er ofte slik at man ønsker seg det man ikke har. Jeg har store bryster, bruker str 80H, og ønsker meg selv småe bryster. Store bryster er ikke komfortabelt. En får vondt i rygg og nakke, kan være vanskelig å finne klær som sitter godt. For ikke å snakke om all den uønskede oppmerksomheten fra grisete mannfolk😨Ja, også fra kvinner. Håper du greier å bli fornøyd med deg selv❤️Er sikker på at brystene dine er aldeles perfekte👌👌 Forstår ikke alle dere storbrystede damer som skal "trøste" oss kvinner med små bryst med at det er så mye uønsket oppmerksomhet fra menn... Det er vel en del komplekser man får nettopp av den grunnen vel... Anonymkode: 7a221...e54 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #17 Skrevet 4. januar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Ser at TS kjenner seg igjen i det jeg skrev om tubebryst over, og det kan faktisk ikke sammenlignes med å «bare» ha små pupper. Tubebryst er ikke «spretne» eller sjarmerende på den måten vanlige, små bryster er. For dem av oss som har det, så oppleves sånne kommentarer som disse under ganske nedlatende og irrelevante. Anonymkode: 526d4...20e Vi kan sammenligne å ha små pupper med mange ting. Vi kan sammenligne det med å mangle en fot eller være blind, eller å ha kreft. Hallo, det er bare utseende, kroppen din fungerer utmerket! Det er det som er viktig. Når du møter mannen (eller kvinnen) i ditt liv, vil han elske deg for personligheten din. Han vil synes at kroppen din er deilig uansett. Dette ble vi foret med fra alle kanter da jeg vokste opp på 90-tallet. At vi er bra som vi er, at kroppene våre er akkurat passe store eller små, at alle har cellulitter, og at skjønnhet kommer innenfra. Anonymkode: 7ac85...f54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå