AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #1 Skrevet 4. januar 2024 Jeg har hatt blod i urinen flere ganger. Kjøpte en pakke med strimler på apoteket. Hver gang viser de blod (over to måneder). Hva kan det bety? Har ikke gatt sår eller mensen. Anonymkode: 4fc3c...3fa
Serafin Skrevet 4. januar 2024 #2 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har hatt blod i urinen flere ganger. Kjøpte en pakke med strimler på apoteket. Hver gang viser de blod (over to måneder). Hva kan det bety? Har ikke gatt sår eller mensen. Anonymkode: 4fc3c...3fa Gå til fastlegen din?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #3 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har hatt blod i urinen flere ganger. Kjøpte en pakke med strimler på apoteket. Hver gang viser de blod (over to måneder). Hva kan det bety? Har ikke gatt sår eller mensen. Anonymkode: 4fc3c...3fa Tisser du blod? Anonymkode: 33acd...fe9
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #5 Skrevet 4. januar 2024 Kan bety infeksjon, endometriose på blæra. Dette må du ta med fastlege ASAP. Anonymkode: 0e06c...b23
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #6 Skrevet 4. januar 2024 Kan også bety kreft i skjeldnere tilfeller enn de nevnt over. Viktigste er at du søker hjelp. Anonymkode: 0e06c...b23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå