Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Er 30 år og mor til 3. Siste mann er 9mnd og dermed ikke fått begynt på perversjon da jeg rett og slett ikke har stresset med dette, men har brukt appen Flo for å trakke mensen og når jeg mest sannsynlig har eggløsning. Alltid brukt den appen og mensen har alltid stemt. Men over til mitt spml. Ble akkurat ferdig med desember mensen og forventer ikke mensen før i slutten av januar i følge appen. Appen viser at jeg var mest fruktbar de dagene jeg hadde ubeskytta sex. 4 dager etter mensen får jeg plutselig en mørkebrun blandet med frisk blod mens? Ikke mye men nok til at det kom gjennom bukse. Så mitt spml er, hva kan dere være ? En til mens? Som jeg ikke forventer å ha før i slutten av januar? Mine hormoner som er på bærtur? Eller kan jeg ha vært gravid siden jeg hadde samleie de dagene jeg var mest fruktbar i følge Flo appen, men er endt opp i en spontanabort? Beklager for en rotete innlegg, men dette har aldri skjedd meg før så jeg lurer om det er noen andre som har opplevd det før og hva dette betyr.

takk på forhånd :)

Anonymkode: 9acc9...13a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei. Er 30 år og mor til 3. Siste mann er 9mnd og dermed ikke fått begynt på perversjon da jeg rett og slett ikke har stresset med dette, men har brukt appen Flo for å trakke mensen og når jeg mest sannsynlig har eggløsning. Alltid brukt den appen og mensen har alltid stemt. Men over til mitt spml. Ble akkurat ferdig med desember mensen og forventer ikke mensen før i slutten av januar i følge appen. Appen viser at jeg var mest fruktbar de dagene jeg hadde ubeskytta sex. 4 dager etter mensen får jeg plutselig en mørkebrun blandet med frisk blod mens? Ikke mye men nok til at det kom gjennom bukse. Så mitt spml er, hva kan dere være ? En til mens? Som jeg ikke forventer å ha før i slutten av januar? Mine hormoner som er på bærtur? Eller kan jeg ha vært gravid siden jeg hadde samleie de dagene jeg var mest fruktbar i følge Flo appen, men er endt opp i en spontanabort? Beklager for en rotete innlegg, men dette har aldri skjedd meg før så jeg lurer om det er noen andre som har opplevd det før og hva dette betyr.

takk på forhånd :)

Det er nok ikke en spontanabort i å med at du nettopp hadde hatt mensen. Har hatt spontanabort en gang og det var snakk om mye blod. Så tror kanskje bare en uregelmessig mensen? Eller bare litt rester fra sist mensen

Anonymkode: 31ef6...53f

• Liker 1
Skrevet

Når mener appen at du hadde eggløsning?

AnonymBruker
Skrevet

Den mener jeg var mest fruktbar 29 desember - 4 januar. Fikk mensen 23 desember og ventet ikke på neste mens før slutten av januar. Blødningen har gitt seg og spotter kunn små mengde av lyserosa blod. Bare forstår ikke hva dette kan være da jeg aldri har opplevd dette. Om det er festeblødning er jo det også ganske tidlig å få om jeg kanskje er gravid og veldig tidlig er det å teste seg også..

Skrevet

Så du kan kan hat eggløsning fra29 desember til idag? Da er du iallefall ikke gravid. Høres litt ut som syklus er litt rar denne gangen 

AnonymBruker
Skrevet

Tenker det samme.. men takk for svar 

AnonymBruker
Skrevet

Helt umulig å vite sikkert - sånn på generell basis, men tviler i dette tilfellet siden det da er så nærme en eventuell  EL. 

Anonymkode: 56855...3c0

Skrevet

Litt oppdatering: Om denne tråden kan hjelpe andre som kanskje opplever det samme som meg, så vil jeg bare si at jeg er gravid. Jeg er sjokkert på hvor raskt kroppen reagerte. Starta tråden 4. januar med spml om blødninger jeg fikk kun fire dager etter jeg mensen. Om dette var festeblødninger syns jeg selv de kom altfor tidlig. Når hadde jeg eggløsning er for meg et stort spml. I følge Flo app jeg alltid har fulgt og Googlet litt, var jeg fruktbar i periode 29 desember-5 januar. Ubeskyttet sex 28.desmeber-1.januar. Mensen: 23 desember..Grunnen til jeg tok testen var at jeg følte meg bare litt rar i dt siste og ekstra sliten. Vet selv det var tidlig med en test, men klarte ikke å la var da jeg hadde en liggende hjemme. Veldig svak positiv, men jeg kan godt se det er to streker. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Litt oppdatering: Om denne tråden kan hjelpe andre som kanskje opplever det samme som meg, så vil jeg bare si at jeg er gravid. Jeg er sjokkert på hvor raskt kroppen reagerte. Starta tråden 4. januar med spml om blødninger jeg fikk kun fire dager etter jeg mensen. Om dette var festeblødninger syns jeg selv de kom altfor tidlig. Når hadde jeg eggløsning er for meg et stort spml. I følge Flo app jeg alltid har fulgt og Googlet litt, var jeg fruktbar i periode 29 desember-5 januar. Ubeskyttet sex 28.desmeber-1.januar. Mensen: 23 desember..Grunnen til jeg tok testen var at jeg følte meg bare litt rar i dt siste og ekstra sliten. Vet selv det var tidlig med en test, men klarte ikke å la var da jeg hadde en liggende hjemme. Veldig svak positiv, men jeg kan godt se det er to streker. 

Gratulerer 🥰 

Jeg er i lignendesituasjon, men venter å ser om mensen kommer eller jeg tar en test i løpet av helgen.

Flo sier mensen kommer mandag 😇

Anonymkode: fbdf0...0f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...