AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #1 Skrevet 4. januar 2024 Er så mange unge som har prøvd/tatt sitt eget liv. Anonymkode: 0517c...8e7 1
Charlene87 Skrevet 4. januar 2024 #2 Skrevet 4. januar 2024 De fleste ringer for flatt batteri, men selvfølgelig vil det være ulykker en sjelden gang. 2
Gjest pacific Skrevet 4. januar 2024 #3 Skrevet 4. januar 2024 Det må være vanskelig å være bilberger i sånne situasjoner. Får du noen oppfølging etter sånne jobber? Jeg hadde nok blitt ganske berørt av det selv og hatt behov for å snakke med noen.
Tobias001 Skrevet 4. januar 2024 #4 Skrevet 4. januar 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Er så mange unge som har prøvd/tatt sitt eget liv. Anonymkode: 0517c...8e7 Så ikke jobb med bilberging da!!! Hvorfor syter du om det her?? 1 1 2
PITTY Skrevet 4. januar 2024 #5 Skrevet 4. januar 2024 Hvordan skal det kunne skje? Liket ligger vel ikke i bilen når du kommer eller? Sønn til en venninne av meg jobber med dette i storbyen. Trives som egget han.. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #6 Skrevet 4. januar 2024 Her var det mange kjappe svar! Jeg er ansatt i et firma.Er det noen av dere som har jobbet med dette??? Er ikke koselig å ta opp en MC.som er ei suppe blandet med elg og menneske. Ekstra "koselig" er da de etterlatte kommer under jobben.. står der uten å gi svar..... vondt. Anonymkode: 0517c...8e7 1 6
Gjest pacific Skrevet 4. januar 2024 #7 Skrevet 4. januar 2024 (endret) On 1/4/2024 at 2:04 AM, AnonymBruker said: Her var det mange kjappe svar! Jeg er ansatt i et firma.Er det noen av dere som har jobbet med dette??? Er ikke koselig å ta opp en MC.som er ei suppe blandet med elg og menneske. Ekstra "koselig" er da de etterlatte kommer under jobben.. står der uten å gi svar..... vondt. Anonymkode: 0517c...8e7 skjønner det er vondt når det er sånne tilfeller. håper du har noen å debriefe med etter sånne oppdrag. Endret 3. september 2024 av pacific typo
Portia Catonis Skrevet 4. januar 2024 #8 Skrevet 4. januar 2024 9 hours ago, AnonymBruker said: Er så mange unge som har prøvd/tatt sitt eget liv. Anonymkode: 0517c...8e7 Er det noen som tvinger deg til å jobbe med bilberging? 1
katties Skrevet 4. januar 2024 #9 Skrevet 4. januar 2024 Trist å tenke på - er ikke slikt de fleste tenker over 🫤
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #10 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Her var det mange kjappe svar! Jeg er ansatt i et firma.Er det noen av dere som har jobbet med dette??? Er ikke koselig å ta opp en MC.som er ei suppe blandet med elg og menneske. Ekstra "koselig" er da de etterlatte kommer under jobben.. står der uten å gi svar..... vondt. Anonymkode: 0517c...8e7 Det er vel ingen som forventer at bilbergerne skal gi svar? Anonymkode: 01c1a...c2e 2
Apis Skrevet 4. januar 2024 #11 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Her var det mange kjappe svar! Jeg er ansatt i et firma.Er det noen av dere som har jobbet med dette??? Er ikke koselig å ta opp en MC.som er ei suppe blandet med elg og menneske. Ekstra "koselig" er da de etterlatte kommer under jobben.. står der uten å gi svar..... vondt. Anonymkode: 0517c...8e7 Har forståelse for at det kan være tøft, men en viktig jobb, som det er behov for. Har dere rutiner for debrifing? 2 1
PITTY Skrevet 4. januar 2024 #12 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Her var det mange kjappe svar! Jeg er ansatt i et firma.Er det noen av dere som har jobbet med dette??? Er ikke koselig å ta opp en MC.som er ei suppe blandet med elg og menneske. Ekstra "koselig" er da de etterlatte kommer under jobben.. står der uten å gi svar..... vondt. Anonymkode: 0517c...8e7 Æsj ja, det tenkte jeg ikke på. Er vel ikke så ofte det skjer, men én gang er kanskje mer enn nok..
Mezzosoprena Skrevet 4. januar 2024 #13 Skrevet 4. januar 2024 Tobias001 skrev (18 timer siden): Så ikke jobb med bilberging da!!! Hvorfor syter du om det her?? Hva feiler det deg, egentlig? 5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #14 Skrevet 4. januar 2024 Jeg kjenner flere som jobber med bilberging, både kvinner og menn. Man kjører vel ikke akkurat avgårde med liket inni vraket på planet, og er aldri førstemann på stedet. Anonymkode: 55a27...f6e
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #15 Skrevet 4. januar 2024 Tobias001 skrev (19 timer siden): Så ikke jobb med bilberging da!!! Hvorfor syter du om det her?? Portia Catonis skrev (9 timer siden): Er det noen som tvinger deg til å jobbe med bilberging? Bare la være og kommentere om dere ikke har noe konstruktivt å komme med. Anonymkode: e3c47...e0c 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #16 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg kjenner flere som jobber med bilberging, både kvinner og menn. Man kjører vel ikke akkurat avgårde med liket inni vraket på planet, og er aldri førstemann på stedet. Anonymkode: 55a27...f6e Er ikke akkurat så mange kvinner som jobber med bilberging da. De finnes ja, men om du kjenner flere, så kjenner du alle Anonymkode: bf6be...477
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #17 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er ikke akkurat så mange kvinner som jobber med bilberging da. De finnes ja, men om du kjenner flere, så kjenner du alle Anonymkode: bf6be...477 Det er nå flere enn de to jeg kjenner. Kunne godt jobbet med det selv, men føler jeg ikke er flink nok til å fikse ting der og da. Sliter med å åpne panseret på Mercen min 🤪 Anonymkode: 55a27...f6e
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #18 Skrevet 4. januar 2024 Tobias001 skrev (19 timer siden): Så ikke jobb med bilberging da!!! Hvorfor syter du om det her?? Ta deg sammen. 99 % av innleggene dine her inne er svada fra ende til annen og stort sett bare trolling har jeg sett, men voks opp litt og oppfør deg når folk skriver om ting som dette på et forum hvor man faktisk kan "syte" om absolutt hva som helst. Forbaska tulling. Anonymkode: 050ad...f61
Bøtteballetten Skrevet 4. januar 2024 #19 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Er så mange unge som har prøvd/tatt sitt eget liv. Anonymkode: 0517c...8e7 Du kommer ikke i befatning med personen. Bilbergeren er den siste på stedet. Sånn sett er det helse og brann som får den verste støyten. Du skal jo bare hente kjøretøyet. Jeg tror du klarer det bedre enn du tror.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå