AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #1 Del Skrevet 3. januar 2024 Noen som har tips til noe snacks eller fingermat man kan lage dagen før et selskap, og ha stående på bordene fra formiddag til fest? Det blir jo chips og popcorn og peanøtter og oliven og de evinnelige saltstengene og sånt. Også litt kake og søte kjeks. Men ønsker å lage noe selv i tillegg, noe hakket mer interessant, og litt mer fingermat enn snacks. Noe som er enkelt å transportere til lokalet uten å ødelegge. Har du serverte noe som har vært en suksess? Anonymkode: ee721...7fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #2 Del Skrevet 3. januar 2024 Butterdeigknuter med div fyll, tortilla med smøreost/ruccola/spekeskinke++, Anonymkode: e70f3...a03 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #3 Del Skrevet 3. januar 2024 Minipaier Anonymkode: 61baa...eed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #4 Del Skrevet 4. januar 2024 Formiddag til ut på natten? Er det tilgang på kjøleskap. Lefseruller med kremost, ruccola og spekeskinke/laks Grønnsaker med dipp Foccacia og aioli eller godt brød med hjemmelaget ramsløksmør Spyd med ostebit, chorizo, cherrytomat Pizzasnurrer eller horn Diverse spekemat Bær og frukt Hvis det er kjøleskap ville jeg laget til flere fat med diverse på og tatt ut litt etter litt. Om ingenting kan stå kjølig (kan vel plassere noe ute?) Ville jeg servert: ulike typer nøtter, frukt som kan skjæres opp etterhvert, chips og saltstenger, gode kjeks, sjokolade. Ellers ville jeg vurdert å bestilt catering. Noe til formiddag og noe til kvelden. F.eks sushi, pizza, vårruller. Anonymkode: a0000...c81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå